Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #1 Skrevet 3. november 2004 Hvilke symptomer får man ved soppinfeksjon? Har lest om kløe og svie, men mer usikker på utfloden. Har aldri hatt sopp før, så jeg vet ikke helt om det er det jeg har fått. Vasker ikke med såpe, bruker ikke trange bukser og følger eler andre råd. Bør mannen behandles? Isåfall med hva? Tenkte å ta en runde med Canestenkrem og stikkpiller, har lest noe om samlepakke på apoteket, hva er dette? Hvor lang tid tar det før det blir borte?
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #2 Skrevet 3. november 2004 Samlepakkene er visstnok det mest økonomiske og er både piller og krem. Sopp arter seg vel kanskje som litt tykk gulhvit utflod? Litt klumpete? Jeg lurer også på om jeg har det, og så var jeg ikke så flink med den kuren for jeg avsluttet når det var slutt på pillene, men har da hele kremen igjen. Og utfloden min er altså som beskrevet ovenfor. Den lukter ikke og det klør ikke... Noen som vet?
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #3 Skrevet 3. november 2004 Min utflod er også litt klumpete, akkurat som om man ruller litt vått tynt papir som smuldrer opp. Så jeg tror nok det er det jeg har, har lest at utfoden kan minne om cottage cheese. Jeg synes det er utrolig ekkelt, og vil bli kvitt det så raskt som mulig.
Gjest Lilleulv Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 Fant denne linken... http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...&highlight=sopp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå