AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Jeg dater en mann om dagen. Vi har det fantastisk sammen og har veldig god kjemi. Vi har enda ikke hatt sex, men jeg har sett konturene av penisen hans flere ganger i buksen/boxer når han har vært hard. Det ser ut som at penisen er så innmari kort, på lengde med en tommel liksom. Virker ikke som at han har helt selvtilliten på plass hva det gjelder penisen, siden han gjemmer den på en måte bort... Merker jeg blir skikkelig nervøs for første gang vi skal ha sex sammen, om jeg er for vid for han rett og slett. Har ikke vært borti så mange små peniser før hehe... Er det dårlig av meg å være nervøs for denne "problemstillingen"? Vurderer å kjøpe vaginakuler for å stramme opp, er det noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 85037...bb3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Du trenger ikke å være for vid for han, da det er lengden du bekymrer deg for. Vaginakuler gjør ingenting for meg iallefall, da jeg ikke må jobbe med musklene for å holde kulene inne. Jeg har kuler for "viderekommende", men effekten er null. Knip vanlige knip, kegel. bra å gjøre uansett, for din egen del. Anonymkode: 6cacb...823
kalaush Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 Du kan jo be ham kjøpe en ny penis, siden han har feilstørrelse på den. 1
SlemUlv Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Ikke bruk vaginakuler.. det kan gjøre ting verre.. kjøp aquaflex på apoteket heller, da trener du de rette musklene.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Jeg går fra kanskje 9 cm til 20 cm, så er usikker på om du kan legge noe til grunn for størrelsen du har sett på en slapping gjennom buksa 😄 Anonymkode: 7a28d...e87
ControlU Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 umulig å si størrelse får han har tatt den fram.
Gjest Hildur70 Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 44 minutter siden, ControlU skrev: umulig å si størrelse får han har tatt den fram. Hun skrev at hun har sett den hard, inni boxer
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 Har du sett den hard i bokseren og ikke tatt/sett på den?
Silje97 Skrevet 18. juni 2016 #10 Skrevet 18. juni 2016 Jeg må jo si jeg deler bekymringen din, men jeg tror ikke det må være noe problem heller. min erfaring er at mange endrer form og størrelse når de slippes fri fra boxeren. med mye erfaring rundt nakenhet etc. ser jeg store forskjeller her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå