Gå til innhold

Hun savner eksen sin

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama har den siste tiden klaga på at jeg er for liten for henne og at hun savner eksen sin som var en del større. Har egentlig aldri vært et tema, men hun tok det bare plutselig opp her om dagen. Selv føler jeg vi har et veldig bra sexliv og får henne til å komme nesten hver gang, men tydeligvis er jeg ikke nok...

Dette gjør litt vondt når min sex er å se nytelsen til dama. Det er min pri 1 og derfor vondt å høre det fra henne at hun foretrekker den større og ikke minst eksen sin. 

Flere som føler det slik ovenfor kjæresten sin?

Anonymkode: fd673...4bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier hun når hun klager på at du er for liten?

Anonymkode: 532df...e9c

Skrevet (endret)

Siden du ikkje kan gro på deg eller trene deg til større utstyr så kan jo hun gjøre noe for og kompensere,knipeøvelser,vaginakuler o.l.

Om dette er noe hun ikkje er villig til så burde hun kanskje gå tilbake til xen da så kan du finne en som virkelig setter pris på deg og ikkje måler deg opp mot tidligere partnere på den måten.

Endret av Bergen32
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier hun når hun klager på at du er for liten?

Anonymkode: 532df...e9c

At hun savner følelsen av å bli ende mer fylt opp. Føltes bare diggere sa hun, og at dette er noe eksen klarte...

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Bergen32 skrev:

Siden du ikkje kan gro på deg eller trene deg til større utstyr så kan jo hun gjøre noe for og kompensere,knipeøvelser,vaginakuler o.l.

Om dette er noe hun ikkje er villig til så burde hun kanskje gå tilbake til xen da så kan du finne en som virkelig setter pris på deg og ikkje måler deg opp mot tidligere partnere på den måten.

Enig! Har veldig lyst til å bare si det som det er at da får hun faktisk finne seg noen bedre for dette fortjener ikke jeg. Men skal høre med hun og ta det opp på en ordentlig måte. 

Takk for svar

• Liker 1
Skrevet

For ei drittkjerring... Sånt sier man bare ikke. Greit nok å like bedre å "bli fylt opp", men dersom man skal ta opp noe sånt, henviser man i alle fall ikke til eksen! :sprettoy: 

Kanskje du skal si at du savner den trange eksdama di, TS? :P

Regner med dere er veldig unge... Men du får tenke over hvorvidt dette er ei jente du har lyst til å dele livet med...

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dama har den siste tiden klaga på at jeg er for liten for henne og at hun savner eksen sin som var en del større. Har egentlig aldri vært et tema, men hun tok det bare plutselig opp her om dagen. Selv føler jeg vi har et veldig bra sexliv og får henne til å komme nesten hver gang, men tydeligvis er jeg ikke nok...

Dette gjør litt vondt når min sex er å se nytelsen til dama. Det er min pri 1 og derfor vondt å høre det fra henne at hun foretrekker den større og ikke minst eksen sin. 

Flere som føler det slik ovenfor kjæresten sin?

Hun hadde jeg raskt kastet ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skal finne ballene dine, og ditch the bitch!

Hun hadde ikke nådd å trekke pusten etter den setningen før jeg hadde bestemt meg for at dette var over.

Anonymkode: 4693a...dbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump henne. Selv har jeg det faktisk motsatt, hadde bedre sex med eksen som var mye mindre. Men det sier jeg jo ikke!

Anonymkode: 0314f...b11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde samme selv med min eks, hun savnet en større penis fra tidligere erfaring. Det vil si forholdet hun hadde før hun traff meg. Var ingen issue i starten, men ble etterhvert.

Det får være dems problem isåfall, og er ufattelig sårende og lavmål å bruke det mot deg....

Du vet i hvertfall at det finnes jenter der ute som vil elske penisen din, og hvorvidt dama di fortjener den, er opp til deg. :)

Anonymkode: 919b1...f95

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Har veldig lyst til å bare si det som det er at da får hun faktisk finne seg noen bedre for dette fortjener ikke jeg. Men skal høre med hun og ta det opp på en ordentlig måte. 

Takk for svar

No er det vell ikkje hun som må finne seg noe bedre.Heller du som fortjener noe bedre enn henne:)

AnonymBruker
Skrevet

Man sier da ikke sånn?! Fy så slem hun er, du fortjener faktisk bedre.. Jeg har det også sånn med min kjæreste, han er kanskje liitt for liten, men det er så mye annet han gjør som veier opp for det!

Oppdater oss da, ts!

Anonymkode: 6e282...870

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette sier kjæresten din til deg?:sjokkert: Og du reagerer ikke på DET, men du lar henne klage til deg på denne måten?

Dette må være direkte ødeleggende for samlivet mellom dere.

Jeg hadde ikke orrket å være med ei dame som snakker dånn til meg.

Synes det er totalt usensitivt og mangel på respekt for deg!

Kom deg ut og finn ei dame som ikke sammenligner deg med eksen sin.

Anonymkode: 5e387...304

AnonymBruker
Skrevet

Konklusjon : menn bør ikke være sammen med damer som har mange ekser de sammenligner deg med!

ÆSJ for ei ekkel dame!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Konklusjon : menn bør ikke være sammen med damer som har mange ekser de sammenligner deg med!

ÆSJ for ei ekkel dame!

Tøv.
Konklusjonen er vit din verdi og ikke finn deg i å bli behandlet dårlig.

Anonymkode: f42fb...d09

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man sier da ikke sånn?! Fy så slem hun er, du fortjener faktisk bedre.. Jeg har det også sånn med min kjæreste, han er kanskje liitt for liten, men det er så mye annet han gjør som veier opp for det!

Oppdater oss da, ts!

Anonymkode: 6e282...870

Greia er jo at jeg ikke føler meg for liten heller! Har over gjennomsnittet med 13,5 i omkrets og 17,5 i lengde. Hun er den første jeg har hørt klage på min str 🙈 

Skal oppdatere! :)

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er ikke hva hun sier, men at du GODTAR hva hun sier ts.

Det er skikkelig turnoff med menn som ikke står opp for seg selv!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alt man skal si til kjæresten sin...

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, H.T.S skrev:

"Ahh, så du foretrekker pikken til eksen? Ja, da får du dra til han da, for her får du ikke være. Hejdå."

Hehe, takker for tips ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...