Mixew Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Hei! Jeg og samboeren har vært sammen i 2 år nå, og vi har en bakgrunn med lite sex. Har tatt det opp med han flere ganger, og han lover gull og grønne skoger hver gang. Sexlivet blir bra i ca. 1 uke eller 2, før det detter tilbake igjen. Det er veldig variert, men vi har sex maks 1 gang i uken, men det blir fort 1 gang hver andre uke, eller hver tredje også. Dette er alt for lite for meg! Jeg er 20 år og har hatt kun 1 sexpartner før han, så jeg føler jeg går glipp av veldig mye. Han er 28, og har hatt rundt 20 sexpartnere. Han gir veldig blandede signaler, da han sier han er kåt hver dag, og har lyst på meg, men omtrent aldri tar initiativ. Det er det jeg som gjør, men har nå gitt litt opp. Derimot når vi ligger i sengen blir han litt tøffere, men ikke alltid da heller går han hele veien. Et eksempel på hvordan han gir blandede signaler: Tar på meg, drar frem kuken og lar meg kose med den, før han klager på at han 1. har vondt noen steder 2. er trøtt. Så blir det ikke noe. Så da ligger jeg der da, og er kåt og ganske paff. Hver gang. Han gjør det til og med når jeg har sagt i fra om at han ikke skal gjøre det om han ikke ønsker sex, fordi jeg bli seksuelt frustrert. Jeg elsker han, og vi har et veldig bra forhold ellers, så det er utrolig kjipt at dette skal ødelegge så mye:( Har dere noen tips? Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre lenger. Dette ble litt rotete, men bare spør om dere lurer på noe. Ettersom han har forklart det så har han ikke hatt noen problemer med sex før, og har vært veldig aktiv.. Han nekter på at det har noe med meg å gjøre, men jeg tror han ikke tenner på meg.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Finn en som begjærer deg og har like stor lyst på deg som du på han.Ville ikkje brukt mer tid på dette om eg var deg. Anonymkode: 47da4...f0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå