Gå til innhold

Menn; er dette perfeksjon for dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke. Jeg svarte deg på det jeg siterte deg på hvor du skrev at du var nysgjerrig. Du fremstår ikke som nysgjerrig, men som om du ønsker å få menn til å "innrømme" noe i stedet for å ta dem på ordet:

Anonymkode: e7f5e...e63

Beklager dårlig sitering i forrige innlegg, det var dette innlegget jeg mente å sitere: "Den 17.6.2016 at 17.01, palamina "

Anonymkode: e7f5e...e63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

13501957_10209582202022757_3267159456222

Mind the gap :-)

Anonymkode: 3fa2c...f37

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å ikke mistenke spiseforstyrrelser. Jeg synes ikke kvinner som har kropp som minner om en 6-åring er så veldig sexy.

Anonymkode: f94fc...a94

Gjest Edain
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig vakker :) 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å ikke mistenke spiseforstyrrelser. Jeg synes ikke kvinner som har kropp som minner om en 6-åring er så veldig sexy.

Pff. Hadde hun ikke skutt ut rumpa så fælt hadde det ikke vært så stort gap der, og hun hadde sett ut som en helt normalvektig kvinne. 

Anonymkode: bdf7e...776

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pff. Hadde hun ikke skutt ut rumpa så fælt hadde det ikke vært så stort gap der, og hun hadde sett ut som en helt normalvektig kvinne.

Man får ikke fyrstikklår av å gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Litt photoshop, litt positur, litt vakker. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke fyrstikklår av å gjøre det.

Hun har jo ikke fyrstikklår, hun har rund form på innsiden av dem. 

Anonymkode: bdf7e...776

• Liker 1
Skrevet (endret)
Den 6/18/2016 at 20.45, palamina skrev:

For ts spurte jo ikke om en bedømmelse av make up og styling på akkurat de to bildene, de er der bare for å illustrere hvordan hun ser ut, hva slags trekk hun har. Men det er typisk menn å tolke bokstavelig og litt snevert. Ikke vondt ment.

TS postet to bilder av en styla dame og spurte om det var perfeksjon. Ikke noe om hva som var greia. Så det er ikke så snevert å svare på det vi ser på de bildene, og ikke om andre bilder og utseender.

Men jeg synes ikke det var bilder av fine damer. Helt sant. Jeg ville slitt med å se bort fra det utseendet og gi henne en fair sjanse til å gi et godt inntrykk. Det bare ... nei. Hun må nok finne seg andre menn, dessverre.

Men jeg ofret meg for saken og googlet pene damer. Hvis TS hadde postet dette bildet er det noe å diskutere

000000363666-taylor_hill-fullsize.jpg

Jeg vet det er samme dame, at hun fortsatt er sminka etter alle kunstens regler og bildet har vært en runde eller to i Photoshop. Men nå er hun et pent menneske, ikke bare en designet fasade. Om du skjønner.

Endret av Geparden
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan hun ser ut om hun ikke hadde skutt ut rumpa, ikke hadde stått på tå, hadde bena samlet, og ikke minst hadde hatt bena rett ned i stedet for litt i kryss.

• 1 år senere...
Skrevet

Jepp, vil si det er perfeksjon. :)

Anonymkode: f51f3...19c

Skrevet

Skinnmagre anorektiske sminkedokker har aldri vært og vil aldri bli sexy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...