AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #61 Skrevet 18. juni 2016 Den 17.6.2016 at 17.01, palamina skrev: Hva er det egentlig som gjør at omtrent alle mennene i denne tråden underminerer kvaliteten på denne dama og kaller henne "sånn middels", "ikke min smak", "søt jente"? Søt faktisk! Hva med vakker?? Nå googlet jeg Taylor Hill og jeg syns hun er så nydelig at jeg nesten blir litt på gråten når jeg ser på bildene av henne. Blir dere skremt av en kvinne som ser sånn ut, fordi hun liksom blir litt for pen? Er det derfor dere snakker henne ned? Bare nyskjerrig. Nei, det er fordi menn ikke ønsker at kvinner skal se ut slik kvinner synes at de ser best ut. Generelt synes for eksempel menn at kvinner ser best ut med 40% mindre sminke enn de vanligvis bruker. Menn liker kvinner som ser naturlige ut selv om det betyr at enkelte "skavanker" blir mer synlige. Kvinnen på bildet ser i liten grad naturlig ut. Anonymkode: f94fc...a94 1
palamina Skrevet 18. juni 2016 #62 Skrevet 18. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er fordi menn ikke ønsker at kvinner skal se ut slik kvinner synes at de ser best ut. Generelt synes for eksempel menn at kvinner ser best ut med 40% mindre sminke enn de vanligvis bruker. Menn liker kvinner som ser naturlige ut selv om det betyr at enkelte "skavanker" blir mer synlige. Kvinnen på bildet ser i liten grad naturlig ut. Anonymkode: f94fc...a94 Da konkluderer jeg med at menn flest ikke evner å visualisere hvordan ei dame ser ut uten sminke når hun har sminke på?! Jeg syns ikke det er vanskelig å se at denne modellen ser drop dead gorgeous ut med 0 sminke, fordi hun har nydelige trekk og masse naturlig kontrast. For ts spurte jo ikke om en bedømmelse av make up og styling på akkurat de to bildene, de er der bare for å illustrere hvordan hun ser ut, hva slags trekk hun har. Men det er typisk menn å tolke bokstavelig og litt snevert. Ikke vondt ment. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #63 Skrevet 18. juni 2016 3 minutter siden, palamina skrev: Da konkluderer jeg med at menn flest ikke evner å visualisere hvordan ei dame ser ut uten sminke når hun har sminke på?! Jeg syns ikke det er vanskelig å se at denne modellen ser drop dead gorgeous ut med 0 sminke, fordi hun har nydelige trekk og masse naturlig kontrast. Du bare gjetter, menn gjør i liten grad det. Det eneste jeg ser tydelig er botox-lippene, men det er ikke positivt. Anonymkode: f94fc...a94
palamina Skrevet 18. juni 2016 #64 Skrevet 18. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bare gjetter, menn gjør i liten grad det. Det eneste jeg ser tydelig er botox-lippene, men det er ikke positivt. Anonymkode: f94fc...a94 Bare gjetter nei, det er jo så åpenbart ingen tvil. Men du har rett i at menn flest ikke bruker fantasien like spontant som kvinner, det er vel der det ligger. Botox pft,
Gjest HarryDotter Skrevet 19. juni 2016 #65 Skrevet 19. juni 2016 Den 17.6.2016 at 17.01, palamina skrev: Hva er det egentlig som gjør at omtrent alle mennene i denne tråden underminerer kvaliteten på denne dama og kaller henne "sånn middels", "ikke min smak", "søt jente"? Søt faktisk! Hva med vakker?? Nå googlet jeg Taylor Hill og jeg syns hun er så nydelig at jeg nesten blir litt på gråten når jeg ser på bildene av henne. Blir dere skremt av en kvinne som ser sånn ut, fordi hun liksom blir litt for pen? Er det derfor dere snakker henne ned? Bare nyskjerrig. Jeg er en av idiotene som faktisk ikke liker den type utseende Sorry! Jeg syntes ikke det er tiltrekkende. Ja jeg ser hun har ett pent ansikt med flotte trekk, men jeg syntes det er ett type fjes jeg glemmer 2 sekunder etter jeg har sett bildet. Det er ingenting som utmerker seg ved utseende hennes. Det fungerer å se bildene og tenke: Hmmm...hun var pen. Men der stopper det. Aner ikke hvorfor. Litt samme med alle disse modellene som vaier rundt på plakatene. De er kjedelige og lite spennede. De vekker ingen gnist. Men jeg snakker ikke ned på henne av den grunn. Flott ansikt, men bare ikke noe jeg og tydeligvis mange andre menn her inne får pumpa isving på
Mayumie Skrevet 19. juni 2016 #66 Skrevet 19. juni 2016 4 minutter siden, HarryDotter skrev: Jeg er en av idiotene som faktisk ikke liker den type utseende Sorry! Jeg syntes ikke det er tiltrekkende. Ja jeg ser hun har ett pent ansikt med flotte trekk, men jeg syntes det er ett type fjes jeg glemmer 2 sekunder etter jeg har sett bildet. Det er ingenting som utmerker seg ved utseende hennes. Det fungerer å se bildene og tenke: Hmmm...hun var pen. Men der stopper det. Aner ikke hvorfor. Litt samme med alle disse modellene som vaier rundt på plakatene. De er kjedelige og lite spennede. De vekker ingen gnist. Men jeg snakker ikke ned på henne av den grunn. Flott ansikt, men bare ikke noe jeg og tydeligvis mange andre menn her inne får pumpa isving på Dette! Kunne ikke ha sagt det bedre selv (selv om jeg er jente). Hun er klassisk pen, men ikke ekstraordinær da hun ikke akkurat skiller seg ut fra sine modell-søstre. Har venninner som er minst like pene som henne og da blir det jo litt common om jeg kan bruke det begrepet :-) Og "perfeksjon" er meget individuelt. Heldigvis. Hadde blitt lite leven ellers.
Yme Skrevet 19. juni 2016 #67 Skrevet 19. juni 2016 7 timer siden, Mayumie skrev: Dette! Kunne ikke ha sagt det bedre selv (selv om jeg er jente). Hun er klassisk pen, men ikke ekstraordinær da hun ikke akkurat skiller seg ut fra sine modell-søstre. Har venninner som er minst like pene som henne og da blir det jo litt common om jeg kan bruke det begrepet :-) Og "perfeksjon" er meget individuelt. Heldigvis. Hadde blitt lite leven ellers. Tenker akkurat det samme... Hu var jo ikke så verst, men har sett en rekke damer jeg syns er mye penere enn det der. For eksempel så jeg en ganske flott ung dame, i bilde-tråden, akkurat nå 1
Mayumie Skrevet 19. juni 2016 #68 Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, Yme skrev: Tenker akkurat det samme... Hu var jo ikke så verst, men har sett en rekke damer jeg syns er mye penere enn det der. For eksempel så jeg en ganske flott ung dame, i bilde-tråden, akkurat nå Haha du har så game altså
Yme Skrevet 19. juni 2016 #69 Skrevet 19. juni 2016 55 minutter siden, Mayumie skrev: Haha du har så game altså Det kommer så naturlig når man har blitt en gammal gris! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #70 Skrevet 19. juni 2016 Den 18.6.2016 at 15.29, Katten.2.0 skrev: Nei, det der var laaaangt unna perfeksjon. Hvorfor siterte du henne med det? Anonymkode: bdf7e...776
Yme Skrevet 19. juni 2016 #71 Skrevet 19. juni 2016 Den 17.06.2016 at 22.15, Severin skrev: Dette er perfeksjon for meg, just saying. Majoriteten av både kvinner og menn på dette forumet er sikkert uenig med meg. So what? Ja, hu var pen, hu der. Syns ikke du burde føle at du trenger slenge med den kommentaren der. Meningen din er ikke noe mindre verdig enn andres mening, så du har all rett til å kunne poste det der, uten at du må gjøre rede for deg. 1
Severin Skrevet 19. juni 2016 #72 Skrevet 19. juni 2016 Den 17.6.2016 at 22.15, Severin skrev: 8 minutter siden, Yme skrev: Ja, hu var pen, hu der. Syns ikke du burde føle at du trenger slenge med den kommentaren der. Meningen din er ikke noe mindre verdig enn andres mening, så du har all rett til å kunne poste det der, uten at du må gjøre rede for deg. Jeg påpeker bare at forskjellige mennesker har forskjellige syn på perfeksjon og hva som er vakkert.
Katten.2.0 Skrevet 19. juni 2016 #73 Skrevet 19. juni 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor siterte du henne med det? Anonymkode: bdf7e...776 Fordi hun pratet om hva jeg anser som perfekt?
Cronosgjesten Skrevet 19. juni 2016 #74 Skrevet 19. juni 2016 Den 18. juni 2016 at 19.12, frk91 skrev: Ser virkelig ikke for meg at alle dere menn her inne hadde avslått denne jenta om hun hadde prøvd seg på dere. Om hun her er stygg lurer jeg veldig på hvordan utseendet til drømmedama deres er. Det er vel ikke så mange som har sagt "stygg"..? Hun har alle de teoretiske faktorer som vel spiller inn på vakker, men jeg vil heller ha noen som ser ut som et ekte menneske. Glimt i øyet og store pupper er mer turn-on for meg enn dukkepen. Men det er jo bare min smak. Og de fleste med store pupper, er ikke radmagre, så da må de ha litt kjøtt på bena også. Som oftest. Men ikke noe er så fint som at kona ser på meg og sier at hun elsker meg. DA blir jeg mo i knærne. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #75 Skrevet 19. juni 2016 Den 18. juni 2016 at 20.45, palamina skrev: Da konkluderer jeg med at menn flest ikke evner å visualisere hvordan ei dame ser ut uten sminke når hun har sminke på?! Jeg syns ikke det er vanskelig å se at denne modellen ser drop dead gorgeous ut med 0 sminke, fordi hun har nydelige trekk og masse naturlig kontrast. For ts spurte jo ikke om en bedømmelse av make up og styling på akkurat de to bildene, de er der bare for å illustrere hvordan hun ser ut, hva slags trekk hun har. Men det er typisk menn å tolke bokstavelig og litt snevert. Ikke vondt ment. "Menn, er dette perfeksjon for dere?" De fleste mennene er enige om at det ikke er det. Det er vel ingen tolkning, det er smak. Det er ikke et maleri vi ser på, det er et bilde av en ekte person. Definisjonen på perfekt kvinne, er hennes tiltrekningskraft. Og den er tydeligvis ikke så stor. Er det typisk damer å overtenke spørsmål? Anonymkode: df30e...ac8 1
Klossmajor Skrevet 20. juni 2016 #76 Skrevet 20. juni 2016 Ren perfeksjon finnes ikke, men man kan naturligvis vurdere i det vide og brede om hvor attraktiv en person er. Hvor attraktiv en person er mener jeg kan være litt situasjonsavhengig også. Vurderer man det rent ytre kan man dele inn etter kriteriene pen, søt og sexy. En person kan score høyt på en av disse og lavt på en annen. Det trenger ikke nødvendigvis være en sammenheng mellom det å være pen, søt, sexy. Pen oppfatter jeg som en person med symmetriske ansiktstrekk. Forskning viser at det mest symmetriske er det gjennomsnittlige. Legger man ti bilder av helt ordinære ansikter oppå hverandre med ti prosent gjennomsiktighet vil man vanligvis ende opp med et gjennomsnittsbilde av en pen person. Årsaken er at de individuelle lytene utlignes av de andre personene. (eks på pene kvinner: Mona Grudt, Cindy Crawford) Søt oppfatter jeg som en person med barnlige ansiktstrekk. Slike trekk vekker omsorgsbehov og foreldreinstinkt. Særlig store øyne forbindes med det å være søt. (eks Heather Graham) Sexy er en person som oppfattes seksuelt tiltrekkende. Da handler det ikke nødvendigvis så mye om ansiktet, men mer om kroppsfasong. En atletisk, velbygget, relativt muskuløs kropp oppfatter jeg er gunstig for menn. For kvinner spiller feminine former en veldig stor rolle - det å framstå som fruktbar. Kroppsfigur ala Jessica Rabbit tiltrekker gjerne menns oppmerksomhet. (eks Salma Hayek, Gina Carano, Christina Hendricks) Hva gjelder Taylor Hill synes jeg hun er veldig søt, ganske pen, men ikke spesielt sexy. Hun er for spinkel etter min smak.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #77 Skrevet 20. juni 2016 Akkurat som noen foretrekker Jenny Skavland er det også noen som ikke syntes hun er noe fin i det hele tatt og kunne foretrukket Tone Damli. Poenget er at alle har forskjellig smak. Man tiltrekkes forskjellig når det kommer til ansikt, kroppsform og utstråling. Anonymkode: cad86...40d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #78 Skrevet 20. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: "Menn, er dette perfeksjon for dere?" De fleste mennene er enige om at det ikke er det. Det er vel ingen tolkning, det er smak. Det er ikke et maleri vi ser på, det er et bilde av en ekte person. Definisjonen på perfekt kvinne, er hennes tiltrekningskraft. Og den er tydeligvis ikke så stor. Er det typisk damer å overtenke spørsmål? Anonymkode: df30e...ac8 Det kan dessverre virke som en del damer, sikkert i et forsøk på å forstå menn, overtolker absolutt alt. Som den du siterer, dersom menn klarer å forestille seg en kvinne uten klær, daklarer han helt sikkert også å forestille seg henne uten sminke :O Anonymkode: e7f5e...e63
Gjest Tekola Skrevet 20. juni 2016 #79 Skrevet 20. juni 2016 Ryddet for avsporinger og personangrep. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #80 Skrevet 20. juni 2016 Den 18.6.2016 at 14.19, palamina skrev: Hvorfor tror du det var jeg som opprettet tråden? Det tror jeg ikke. Jeg svarte deg på det jeg siterte deg på hvor du skrev at du var nysgjerrig. Du fremstår ikke som nysgjerrig, men som om du ønsker å få menn til å "innrømme" noe i stedet for å ta dem på ordet: Den 17.6.2016 at 1.12, AnonymBruker skrev: Blir dere skremt av en kvinne som ser sånn ut, fordi hun liksom blir litt for pen? Er det derfor dere snakker henne ned? Anonymkode: e7f5e...e63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå