ControlU Skrevet 17. juni 2016 #41 Skrevet 17. juni 2016 Utrolig pen etter min smak, men bryn må fikses.
Gjest Minesveiper Skrevet 17. juni 2016 #42 Skrevet 17. juni 2016 Hun var en veldig pen dame. Hvorfor dette fokuset på perfeksjon?
Ragnar89 Skrevet 17. juni 2016 #43 Skrevet 17. juni 2016 Helt normal pen. Menn og damer ser skjønnhet forskjellig.
Severin Skrevet 17. juni 2016 #44 Skrevet 17. juni 2016 Dette er perfeksjon for meg, just saying. Majoriteten av både kvinner og menn på dette forumet er sikkert uenig med meg. So what? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #45 Skrevet 17. juni 2016 8 timer siden, palamina skrev: Hva er det egentlig som gjør at omtrent alle mennene i denne tråden underminerer kvaliteten på denne dama og kaller henne "sånn middels", "ikke min smak", "søt jente"? Søt faktisk! Hva med vakker?? Nå googlet jeg Taylor Hill og jeg syns hun er så nydelig at jeg nesten blir litt på gråten når jeg ser på bildene av henne. Blir dere skremt av en kvinne som ser sånn ut, fordi hun liksom blir litt for pen? Er det derfor dere snakker henne ned? Bare nyskjerrig. Har du sett noen av de mannfolkene de poster og spør hva vi synes om dem? Jeg tror at hvis du sammenligner det kvinner liker med menn med det menn tror vi liker med menn, da vil du skjønne hvorfor det samme skjer her. Jenta på bildene ser ut som en dukke, hun er vakker, perfekt. Men menn går ikke etter vakre dukker, de går etter snasne damer. Anonymkode: e7f5e...e63
Gjest Coolaid Skrevet 17. juni 2016 #46 Skrevet 17. juni 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble helt satt ut da jeg så denne damen Anonymkode: 4ebe0...567 Nei. Ble ikke tiltrukket av henne. (Er hun forresten ruset på nederste bilde? )
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #47 Skrevet 18. juni 2016 Takk og lov at skjønnhet er delvis subjektivt. Hadde slitt med å få en kjæreste om både jeg og kjæresten hadde hatt egentlig ønsket oss modellpene kjærester. Anonymkode: 58147...db3 1
DizzyRonson Skrevet 18. juni 2016 #48 Skrevet 18. juni 2016 Pen, ikke perfekt. Litt tynn ser det ut som, å nesa er prikk lik ex'n min sin. Skulle hatt ett bilde hvor hu smiler et ekte smil. Ikke modell smiler for kamera smil. Det hadde kanskje hjulpet litt. Hadde nok blitt med hu opp på kvelds kaffe en kveld eller to da.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 18. juni 2016 #49 Skrevet 18. juni 2016 Er ikke mann da, men jeg må likevel si at hun virket lite tiltrekkende på de bildene. Statisk og dukkete på første bildet og ruset(?) og zombie på siste bildet. Googlet henne og hun var mange hakk bedre på flere av bildene jeg fant der. Flott jente. 😊
palamina Skrevet 18. juni 2016 #50 Skrevet 18. juni 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: De prøver jo å få oss KG-damer til å føles oss bedre, de ønsker ikke å bidra til mer kropps- og utseendepress. Anonymkode: 4c859...987 Men jeg opplever motsatt effekt altså. Hvis hun der er middels, hva er jeg da? Schtøgg! 1
palamina Skrevet 18. juni 2016 #51 Skrevet 18. juni 2016 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du sett noen av de mannfolkene de poster og spør hva vi synes om dem? Jeg tror at hvis du sammenligner det kvinner liker med menn med det menn tror vi liker med menn, da vil du skjønne hvorfor det samme skjer her. Jenta på bildene ser ut som en dukke, hun er vakker, perfekt. Men menn går ikke etter vakre dukker, de går etter snasne damer. Anonymkode: e7f5e...e63 Joda, greit nok at man ikke er tiltrukket av glansbilder. Men å kateorisere henne som middels pen er noe annet enn å si at man ikke føler tiltrekningen. Skjønnhet har faktisk en matematisk formel, basert på det gylne snitt. Endret 18. juni 2016 av palamina 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #52 Skrevet 18. juni 2016 27 minutter siden, palamina skrev: Men jeg opplever motsatt effekt altså. Hvis hun der er middels, hva er jeg da? Schtøgg! Tenkte jeg og. Om hun er middels, ingen wow og helt normalt pen, da er jeg søppel. Anonymkode: 4ebe0...567 3
Geparden Skrevet 18. juni 2016 #53 Skrevet 18. juni 2016 8 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Er ikke mann da, men jeg må likevel si at hun virket lite tiltrekkende på de bildene. Statisk og dukkete på første bildet og ruset(?) og zombie på siste bildet. Googlet henne og hun var mange hakk bedre på flere av bildene jeg fant der. Flott jente. 😊 Er mann, og dette er akkurat det. Første føles bare kunstig og dukkete. Andre er litt zombie. Og det skal lite andelepper til før jeg blir avtent. Litt livløse blider. Hun er pen på andre bilder. Jeg har blitt satt helt ut av bilder av pene damer der det skjer noe. Fordi hun gjør noe, eller helst fordi det skjer noe bak øynene hennes jeg blir nysgjerrig på.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #54 Skrevet 18. juni 2016 2 timer siden, palamina skrev: Joda, greit nok at man ikke er tiltrukket av glansbilder. Men å kateorisere henne som middels pen er noe annet enn å si at man ikke føler tiltrekningen. Skjønnhet har faktisk en matematisk formel, basert på det gylne snitt. Greit nok, men det må jo være vett i hodet og lys i øynene for at man skal synes noe er vakkert. Man kan ikke presse mennesker til å "innrømme" av de synes en utstillingsdukke eller en ruset person er vakker, om hun er aldri så symmetrisk. Dessuten var spørsmålet rettet mot menn, og heterofile menn er ikke så opptatt av denne formelen som enkelte kvinner og homser er så opptatt av. Så det er ikke rart om de trodde spørsmålet dreide seg om tiltrekning og ikke om estetikk. Dersom du har en klar matematisk formel, bruk den i stedet for å spørre menn. Anonymkode: e7f5e...e63 2
palamina Skrevet 18. juni 2016 #55 Skrevet 18. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit nok, men det må jo være vett i hodet og lys i øynene for at man skal synes noe er vakkert. Man kan ikke presse mennesker til å "innrømme" av de synes en utstillingsdukke eller en ruset person er vakker, om hun er aldri så symmetrisk. Dessuten var spørsmålet rettet mot menn, og heterofile menn er ikke så opptatt av denne formelen som enkelte kvinner og homser er så opptatt av. Så det er ikke rart om de trodde spørsmålet dreide seg om tiltrekning og ikke om estetikk. Dersom du har en klar matematisk formel, bruk den i stedet for å spørre menn. Anonymkode: e7f5e...e63 Hvorfor tror du det var jeg som opprettet tråden?
Katten.2.0 Skrevet 18. juni 2016 #56 Skrevet 18. juni 2016 Den 17/06/2016 at 13.28, kisskissbangbang skrev: Det heter konturering. Vi holder på med mye juks, skjønner'u. Jeg tror dette er ganske nær perfeksjonen til eksen min, i hvert fall. Høye kinnbein, store øyne, fyldige lepper. Men han liker blondier, så sikkert ikke helt innertier. Hun er flott, men penest (tilnærma) usminka. Skulle gjerne sett sånn ut når jeg våkna ... Nei, det der var laaaangt unna perfeksjon.
frk91 Skrevet 18. juni 2016 #58 Skrevet 18. juni 2016 Ser virkelig ikke for meg at alle dere menn her inne hadde avslått denne jenta om hun hadde prøvd seg på dere. Om hun her er stygg lurer jeg veldig på hvordan utseendet til drømmedama deres er. 2
Gjest Vause Skrevet 18. juni 2016 #60 Skrevet 18. juni 2016 6 minutter siden, frk91 skrev: Ser virkelig ikke for meg at alle dere menn her inne hadde avslått denne jenta om hun hadde prøvd seg på dere. Om hun her er stygg lurer jeg veldig på hvordan utseendet til drømmedama deres er. Det er vell ingen som har sagt at hun er stygg, men heller sagt at hun ikke er perfekt. Alle har ulik definisjon på hva perfeksjon er og perfeksjon betyr ikke attraktiv, pen, søt, skjønn, deilig, i de aller fleste sin verden betyr det strøken og perfekt. Ingen feil og ladida. Men for mange er jo perfeksjon en sammensetning av goder og feil, men personen er så jævla bra at feilene blir glemt eller på sett og vis verdsatt. Det blir litt feil å kalle noen for perfekt uten å kjenne dem for eksempel. Perfeksjon er satt sammen av mange faktorer og da ikke bare utseendet, vil jeg påstå da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå