Gå til innhold

Menn; er dette perfeksjon for dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun ligner på en sånn trolldukke på det nederste bildet. Lykketroll eller hva det heter? Hun var søt da :laugh: 

Anonymkode: 92114...6fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minner veldig om en oversminket versjon av en venninne jeg har og jeg klarer virkelig ikke se for meg henne i en seksuell setting. Så nei, ikke min type i det hele tatt. Men for all del, søt var hun 

Anonymkode: 40ea4...a77

Er det fordi hun minner om venninnen din du ikke klarer å se henne for deg i en seksuell setting? 

Anonymkode: 4ebe0...567

Skrevet

Hva er det egentlig som gjør at omtrent alle mennene i denne tråden underminerer kvaliteten på denne dama og kaller henne "sånn middels", "ikke min smak", "søt jente"? Søt faktisk! Hva med vakker?? Nå googlet jeg Taylor Hill og jeg syns hun er så nydelig at jeg nesten blir litt på gråten når jeg ser på bildene av henne.

Blir dere skremt av en kvinne som ser sånn ut, fordi hun liksom blir litt for pen? Er det derfor dere snakker henne ned?

Bare nyskjerrig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, palamina skrev:

Hva er det egentlig som gjør at omtrent alle mennene i denne tråden underminerer kvaliteten på denne dama og kaller henne "sånn middels", "ikke min smak", "søt jente"? Søt faktisk! Hva med vakker?? Nå googlet jeg Taylor Hill og jeg syns hun er så nydelig at jeg nesten blir litt på gråten når jeg ser på bildene av henne.

Blir dere skremt av en kvinne som ser sånn ut, fordi hun liksom blir litt for pen? Er det derfor dere snakker henne ned?

Bare nyskjerrig.

Du må huske på at det er damer som liker slike trendy mannebryn. Det ser ikke spesielt feminint ut. Helt naturlig da at damene syns hun er pen og mennene syns hun er middels ;) 

Anonymkode: 92114...6fe

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, palamina skrev:

Bare nyskjerrig.

Enig med deg. Er ikke sånn at jeg daglig ser kvinner som er like vakre som hun der i hvert fall. Må være noen svært kresne menn som svarer her inne...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nettop det er perfekt. Er ikke nødvendig og være så pen. Men det finnes en mellomting. Mange som ikke forstår det.

Anonymkode: 9590e...74a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, palamina skrev:

Syns det var nettop brynene som er litt rufsete som gjør at hun er så vakker jeg, ser mest naturlig ut på det nederste bildet og er aller finest der. Jeg syns hun var skjønn.:hjerte:

Helt enig med deg! Alt for mange idag har oversminka, overplukka, unaturlige øyenbryn...

Anonymkode: 20822...8ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, palamina skrev:

Bare nyskjerrig.

De prøver jo å få oss KG-damer til å føles oss bedre, de ønsker ikke å bidra til mer kropps- og utseendepress. :opplyser:

Anonymkode: 4c859...987

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De prøver jo å få oss KG-damer til å føles oss bedre, de ønsker ikke å bidra til mer kropps- og utseendepress. :opplyser:

Tror det er mange bitre damer på kg. Men jeg er mann.

Hun på bildet er per definisjon perfekt. Men er bare bildet av ansiktet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mange bitre damer på kg. Men jeg er mann.

Hun på bildet er per definisjon perfekt. Men er bare bildet av ansiktet.

Perfekt for deg, ja, men, heldigvis ikke perfekt for alle. :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Perfekt for deg, ja, men, heldigvis ikke perfekt for alle. :) 

no shit sherlock

AnonymBruker
Skrevet

no shit sherlock

Hyggelig.. 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
41 minutter siden, Ferny skrev:

Enig med deg. Er ikke sånn at jeg daglig ser kvinner som er like vakre som hun der i hvert fall. Må være noen svært kresne menn som svarer her inne...

Altså, jeg leste det stikk motsatte i kommentarene som allerede er nevnt; at menn som har svart i tråden ikke nødvendigvis alle mener "modell-pen" er en fasit.  Jeg synes eksempelvis ikke Brad Pitt er så "wow", ikke fordi han ikke er pen men fordi det er ikke noe jeg automatisk appeleres til. Perfekt er jo ingen uansett. Rart at du tolker menn for å være kresen.. Er jeg "kresen" om jeg synes en chubby Jonathan Hill er mer sexy enn en fit Johnny Depp?!  Les hva de skriver istedenfor å anta.. - Eksempelvis : 

3 timer siden, Gothminister skrev:

Nei fysj. Alt for tynn. Ser syk ut.

Og : 

2 timer siden, Severin skrev:

Finnes det en type kvinne som appellerer til alle menn? Nei. Og det er svaret mitt på spørsmålet ditt også.

Og: 

4 timer siden, OverMyKnee skrev:

Eh.. Det øverste bildet er da vel en utstillingsdukke? 

Hvordan kan da disse svarene tolkes som at menn er "svært kresne"??  De sier jo det stikk motsatte?!? :sprettoy:     Og edit; synes det er flott at mannfolka har ulik smak og preferanse, akkurat som oss kvinner. Det burde jo heller betrygge om at noen synes akkurat du er flott som du er, nettopp på grunnlag av dine "imperfections", som er noen andres preferanse.. 😉

Endret av noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hvordan kan da disse svarene tolkes som at menn er "svært kresne"??  De sier jo det stikk motsatte?!? :sprettoy:

Ja, jeg skjønner hva du mener. Men jeg tenkte mer sånn - hvis ikke hun er vakker, hvor stygg er ikke jeg da? :P Hvis du skjønner...

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Et øyeblikk siden, Ferny skrev:

Ja, jeg skjønner hva du mener. Men jeg tenkte mer sånn - hvis ikke hun er vakker, hvor stygg er ikke jeg da? :P Hvis du skjønner...

Les kommentarene de skriver ti ganger til. De forteller deg ikke "hvor stygg er ikke jeg da", de forteller; "hvor fin kan jeg være for en annen da".... 

Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Les kommentarene de skriver ti ganger til. De forteller deg ikke "hvor stygg er ikke jeg da", de forteller; "hvor fin kan jeg være for en annen da".... 

Ja, jeg så kommentarene i et annet lys når du skrev hvordan de (også) kunne tolkes. Lett å lese ting i verste mening noen ganger. ;)

Skrevet

Jeg er kvinne, men svarer likevel😃 Hun var ufattelig pen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Ferny skrev:

Post bilde i tråden så finner det ut. På en skala fra 1 til Taylor Hill hvor ligger Ferny.

Anonymkode: cfc2a...652

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
8 minutter siden, Ferny skrev:

Ja, jeg så kommentarene i et annet lys når du skrev hvordan de (også) kunne tolkes. Lett å lese ting i verste mening noen ganger. ;)

Vel, skerpings. Gi mannfolka kred for det de faktisk sier, ikke diss for det du har tolket feil 😉

Skrevet (endret)
1 time siden, palamina skrev:

Bare nyskjerrig.

Jeg ser at dette objektivt sett er en pen jente, men for meg så ser hun altså alt for både ung og "polished" ut. Er ikke alle som synes at "model-looken" er den mest attraktive heller. I tillegg så har hun et slikt ansikt og/eller øyne  jeg sliter med å stole på

Ser damer jeg synes er langt mer attraktive hver gang jeg beveger meg utendørs...  Kan jo ikke si jeg "underminerer kvaliteten"  hennes da akkurat  Om noe, så er vel heller slik at det er du (som blir på gråten) som overvurderer "kvaliteten" til denne jenta noe voldsomt. 

Jeg snakker henne ikke ned. Jeg er bare ikke like imponert som deg :)  Kvinner og menn har generelt sett ganske så forskjellig smak i damer uansett...

Endret av Beeblebrox
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...