Gå til innhold

vanlig å være kvalm under mensen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har gått ned i vekt det siste året. Veier nå 60 kg og er 163 cm. De siste 2 gangene under menstrasjin har jeg vært kvalm. Ligger nå i sengen og like før jeg løper på doen. Er så dårlig :icon_frown: Jeg tok ibux for ikke lenge siden derfor prøver jeg å holde igjen det som er i magen. 

Jeg skal ut om 20 minutter og gjøre æren og for så å besøke noen også er det selskap i kveld. Dette kom på et dårlig tidspunk. Er det noe som hjelper? Er det vanlig å bli så kvalm? 

Anonymkode: 0d80b...fe7

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

er du kvalm hver gang du har mensen eller er dette første gang? kan jo være omgangssyken også hvis det er et engangstilfelle. 

Gjest HappyWaffle
Skrevet

beklager tenkte ikke over at det har skjedd de siste to gangene. for noen er det vanlig men om du er bekymret ville jeg snakket med en lege :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var lurt. Jeg er en av de personene som glemmer at det finnes lege. Men det skal jeg gjøre! Takk for svar :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var lurt. Jeg er en av de personene som glemmer at det finnes lege. Men det skal jeg gjøre! Takk for svar :)

hehe, du er nok ikke alene der :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å være skikkelig kvalm 😕 Skikkelig irriterende! 

Anonymkode: 930ac...66b

AnonymBruker
Skrevet

Huff, ja det er dessverre vanlig;/ Jeg har hatt det i det siste. God bedring! 

Anonymkode: 53e7c...b8a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir fryktelig kvalm i dagene FØR mensen, jeg. Sånn at jeg av og til kaster opp, det starter et par dager etter eggløsning. Kan være samme kvalme du har. 

Anonymkode: b82ba...626

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også veldig vondt og er kjempekvalm når jeg har mensen. Forsøk naproxen, synes den fungerer bedre enn ibux. 👍

Anonymkode: 5bdeb...010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...