Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor man kjemper gutter og jenter sammen i fysiske øvelser. Er jo noe rart hvis ikke gutten vinner disse øvelsene over jentene...Syns det er urettferdig jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en gang må jo de møtes også...siden det ikke er to vinnere( en gutt og en jente) ...

Skrevet

Ja, dei må selvfølgelig møtast en gong. Men teit at det er i fysiske greiner. Særlig når det er så nært finalen, er det kjipt for Reidun å ryke ut kun fordi ho ikkje er født mann.

Hadde vore myyykje kulare om dei f.eks måtteslakte kvar sin okse ;)

Skrevet

Hadde ho klart å bruke rokken bedre enn Eirik så hadde ho vore i finalen..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde hun vært mann så hadde hun kanskje vært i finalen. Hadde Snorre vært dame, hadde han kanskje ikke vært i finalen.

Skrevet

Er jo ei ærlig sak at Eirik vann i den "kampen". Dei hadde hatt et ukesoppdrag og burde kunne handtere det fint.

Men f.eks høybæringa: Reidun tok en runde meir enn karane, og likevel hadde ho fått opp halvparten av det høyet Eirik og Snorre fikk opp. Enkelt og greit, fordi vi er bygd heilt forskjellig. Det er ikkje meininga at ei jente skal klare å bære like mykje som en mann.

Og når det då er jente mot gut i kamp, så burde dei lagt om planane litt og tilrettelagt meir, så det blir meir rettferdig.

Skrevet

Snorre hadde jo endel flere kilo å holde oppe enne Reidun så jeg syns ikke konkurransen var urettferdig sånn sett.

Men - jeg syns da ikke det var en god Farmen-konkurranse. Trodde finalekonkurransen skulle være litt mere relaterte til oppholdet på Farmen - ikke å holde seg lengst mulig fast til en stokk. Ble litt dumt!

Men - digga meg at Reidun røyk ut :sjarmor:

Har egentlig ingen favoritt blandt de 2 som er igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk ikke sett det igår jeg, men hvis det var sånn at Reidun gikk ut er jeg storfornøyd!!! (Selv om det gikk i favør av Snorre som er en kjempedust..)

Men Reidun takler jeg bare ikke. Hun virker ond tvers igjennom. Og nå har vi jo hørt siden begynnelsen hvor sterk hun syns hun er, og at hun skal knuse alle sammen med musklene sine. Hvis vi ska si at noen øvelser gir menn fordeler, så må vi jo bare innse at noen øvelser burde gitt henne fordeler før de andre også. Som noen sa, hun kunne brukt rokken bedre så hadde hun vært i finalen.

Dessuten fortjener hun ingen finaleplass, hun har jo allerede røket ut en gang tidligere. I kunnskapskamp mot en DAME. (Ikke alltid det hjelper med muskler når hodet er tomt)

Nei, takk og pris for at den merra røk ut!!!

Gjest Sukkerert
Skrevet
Snorre hadde jo endel flere kilo å holde oppe enne Reidun så jeg syns ikke konkurransen var urettferdig sånn sett.

SELVFØLGELIG var det urettferdig. Menn er bygd slik at de har større muskelmasse i forhold til kroppsvekt enn jenter.

Skrevet

SELVFØLGELIG var det urettferdig. Menn er bygd slik at de har større muskelmasse i forhold til kroppsvekt enn jenter.

:Nikke:

Gjest TV-titter
Skrevet

Jeg mener at det er feil at damer og menn møtes i tvekamp hvor muskelstyrke er avgjørende. Da burde gutta vinne over damene.

Hvis ikke Live hadde ryket ut, kunne Reidun og Live slåss om en finaleplass jente mot jente. Mer rettferdig med en ren jentekamp.

Selv om noen her mener at Reidun ikke fortjente finaleplass, må jeg minne om at Reidun har vunnet to tvekamper mot både Bente og Siren. Hun har derfor fått vist sin muskelstyrke mot andre damer, og banket dem klart. At Reidun taper mot gutta i tvekamp, hadde jeg nesten ventet.

Snorre vant, og det er OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...