Gjest Badebuksa Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Kan vi ikke ha en positiv tråd? Synes det var mye negativt om flyreiser. Hva synes du er fint med flyreiser?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Det hyggeligste med flyreiser er jo at man kommer ganske raskt frem ved lengre distanser, i alle fall i forhold til andre fremkomstmidler. Anonymkode: 4555a...8db 1
Bokdamen Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 For meg er selve reisen en del av turen og jeg pleier å kose meg veldig med flyturen. Å sette seg ned og vite at nå kan man ikke gjøre noe mer enn å slappe av. Lese en god bok uavbrutt, snakke med mannen, sove litt og bare være på vei. 3
BlendaSensitive Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Samme som Bokdamen over. Bare sitte der, lese, se film, vite at noen andre gjør jobben med å frakte oss/meg fram. Da vi reiste til Japan, så hadde vi SAS Plus billetter og kunne bestille den drikken man ville bare ved å trykke på knappen/vinke på flyverten, litt bedre mat, ordentlig bestikk etc. DET var deilig da turen tok sine timer! (angrer litt på at jeg ikke forsøkte oppgradere til Business class med ordentlige senger også)
Kristanna Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Er ikke så glad i å fly generelt, så det må være når flyet kommer raskere frem enn planlagt 1
Gjest Nordavind Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 Flyreisen er en del av reisen og kan jo være så gøy. Jeg synes fly er spennende, og er gjerne på flyplassen tidlig for å ikke stresse med innsjekking og alt, men også for å sette seg ned med en øl og se på flyene som letter og lander. Det er særlig morsomt på store flyplass i utlandet der man kan se B787-er, B747-er og A380-er Og så er det gøy å fly, vil alltid sitte ved vindu og bruker gjerne litt ekstra på setevalg og så er det gøy å prøve forskjellige flyselskap for å sammenligne litt på service, mat etc. Og prøve forskjellige flytyper:) Og så kommer man seg fort frem, selvfølgelig!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 Å drikke Bloody Mary. Det er min flydrink. Anonymkode: d856b...2b9 1
makkapakka Skrevet 17. juni 2016 #9 Skrevet 17. juni 2016 at jeg kommer meg fort fra a til b. Så synes jeg de gamle flytvertinnene som er moderlige av seg er så koselig å ha på flyet men det er dessverre ikke så mange igjen av de, nå er det kun stressa ungdom som må "slite" seg gjennom prosessen med mat og drikke.
TinyBean Skrevet 17. juni 2016 #10 Skrevet 17. juni 2016 (endret) God beinplass og ledig sete ved siden av! Jeg hadde det en gang og det var så deilig med all den ekstra plassen! Kunne jo fylle setet ved siden av med ting (kanskje ikke det tryggeste når jeg tenker meg om, men laptopen var stor og tung og det var ikke mye plass i skapet over meg) så den fikk slappe av i setet ved siden av. I tillegg satt jeg ved en utgang og de har god beinplass. Var vanlig økonomi klasse eller hva det kalles, men for lille meg føltes det ganske luksus. Må også legge til at de små tv-skjermene med filmer er fantastiske på lange reiser. Endret 17. juni 2016 av TinyBean
Gjest Badebuksa Skrevet 17. juni 2016 #11 Skrevet 17. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å drikke Bloody Mary. Det er min flydrink. Anonymkode: d856b...2b9 Flydrink. Hadde vært et tøft hundenavn Kom, a! Flydrink! Sorry. Sov dårlig i natt, dårlig humor idag.
KittenOfDoom Skrevet 17. juni 2016 #12 Skrevet 17. juni 2016 Flyreise er gøy! Titte rundt i Tax Free'n først, kanskje prøve litt fanct parfyme... Lese en god bok, bestille en gin & tonic eller et glass rødvin på flyet, ta på headset, bare slappe helt av med god musikk og senke skuldrene til vi er fremme
Gjest Nordavind Skrevet 17. juni 2016 #13 Skrevet 17. juni 2016 3 minutter siden, Badebuksa skrev: Flydrink. Hadde vært et tøft hundenavn Kom, a! Flydrink! Sorry. Sov dårlig i natt, dårlig humor idag. Eller navn på et band
Fluffe Skrevet 17. juni 2016 #14 Skrevet 17. juni 2016 Har flyskrekk.. Men det jeg prøver å kose meg med er en film på laptoppen, medbrakt candy og brus
Gjest Badebuksa Skrevet 17. juni 2016 #15 Skrevet 17. juni 2016 Et øyeblikk siden, Nordavind skrev: Eller navn på et band Ja, en liten oppfrisker, men den skulle gjerne hatt 3 stavelser, da. Er så poppis med 2-stavelsesnavn på band for tiden. "Ugress", "villdyr" etc
Frida Skrevet 17. juni 2016 #16 Skrevet 17. juni 2016 Koselig å sitte ved vinduet og kikke ut på skyene og ned på landskapet når det er skyfritt. Noen ganger danner skyene fantastisk flotte formasjoner. Hyggelig med korte flyturer, opptil 5 timer, slå av en prat med de rundt meg og lese litt, se på folk og bare slappe av. De lange turene kan være ok om jeg får sovet litt, da går tiden fort.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #17 Skrevet 17. juni 2016 Er glad i takeoff og landing jeg da:D Jeg pleier også å ha med meg en tegneblokk, og tegner innimellom folk(legger det ikke ut noe sted). Hender jeg også hører på musikk, titter ut vinduet og fantaserer om drager som flyr langsmed flyet Eller når setet ved siden av eller forran er tomt. Anonymkode: 3d072...a4d
NumberSix Skrevet 17. juni 2016 #18 Skrevet 17. juni 2016 Elsker kriblingen i magen når flyet letter! Og den gode følelsen av å være på reise, og kunne slappe av med musikk eller en god bok på flyet. Om jeg reiser sammen med noen er det hyggelig å prate om reisen, hva vi gleder oss til og hva vi skal gjøre når vi kommer fram! Dessverre blir det ikke flyturer på meg i år.
Gjest Badebuksa Skrevet 17. juni 2016 #19 Skrevet 17. juni 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er glad i takeoff og landing jeg da:D Jeg pleier også å ha med meg en tegneblokk, og tegner innimellom folk(legger det ikke ut noe sted). Hender jeg også hører på musikk, titter ut vinduet og fantaserer om drager som flyr langsmed flyet Eller når setet ved siden av eller forran er tomt. Anonymkode: 3d072...a4d Du fantaserer ikke om gremlins da, som river istykker flyvingene? https://en.wikipedia.org/wiki/Nightmare_at_20,000_Feet
Gjest Badebuksa Skrevet 17. juni 2016 #20 Skrevet 17. juni 2016 3 minutter siden, NumberSix skrev: Elsker kriblingen i magen når flyet letter! Og den gode følelsen av å være på reise, og kunne slappe av med musikk eller en god bok på flyet. Om jeg reiser sammen med noen er det hyggelig å prate om reisen, hva vi gleder oss til og hva vi skal gjøre når vi kommer fram! Dessverre blir det ikke flyturer på meg i år. Hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå