Gjest lilletroll Skrevet 4. november 2004 #21 Skrevet 4. november 2004 Har ikke sånn klistremerke, nei, og har ikke tenkt å skaffe meg det heller!! Da ville jeg jo gått glipp av en masse bar tilbud, og spennende reklame!! Synes det er gøy med reklame, jeg....mye av det er jo faktisk både relevant og interessant.
Marina75 Skrevet 4. november 2004 #22 Skrevet 4. november 2004 Har ikke sånn klistremerke' date=' nei, og har ikke tenkt å skaffe meg det heller!! Da ville jeg jo gått glipp av en masse bar tilbud, og spennende reklame!! Synes det er gøy med reklame, jeg....mye av det er jo faktisk både relevant og interessant.[/quote'] Helt enig.
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #23 Skrevet 4. november 2004 [Kan du ikke bare henge opp en egen postkasse? Det synes de sikkert er helt greit? Hadde det vært "helt greit" hadde jeg gjort det for lenge siden!! Verden er nemlig ikke slik at folk synes ting er "hel greit".. Ikke disse folka i alle fall.. Gleder meg såååå til flytte herifra..!!
Monstermagnet Skrevet 4. november 2004 #24 Skrevet 4. november 2004 Hvor får man tak i disse klistremerkene?
Arwen Skrevet 4. november 2004 Forfatter #25 Skrevet 4. november 2004 Hvor får man tak i disse klistremerkene? På postkontoret
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå