Arwen Skrevet 3. november 2004 #1 Del Skrevet 3. november 2004 Har du sånn lapp på postkassa, og hjelper det? I postkassa får jeg bare det jeg skal ha. Så leste jeg et sted at jeg kunne klistre en på inngangsdøra så slapp jeg reklame på dørmatta også - og det hjelper stort sett. Har vært ute og sagt fra til de som går med rekalme her ett par ganger - det hjalp nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. november 2004 #2 Del Skrevet 3. november 2004 Yep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 3. november 2004 #3 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har lapp på postkassen ja. Har ingen problemer med reklame på døren. Men den forbanna naboposten respekterer ikke dette. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 3. november 2004 #4 Del Skrevet 3. november 2004 Har ikkje det på postkassa heime, og har det heller ikkje på hybelen min. Syns det er kjekt med reklame eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #5 Del Skrevet 3. november 2004 Har lapp på postkassen og døra, men de forbanna reklame-gåerne respekterer ikke sistnevnte. Er så lei reklame fra Elkjøp, XXL og liknende. Ikke spesielt begeistret for Avis1 heller, men den er vel umulig å bli kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. november 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 3. november 2004 Har lapp på postkassen og døra' date=' men de forbanna reklame-gåerne respekterer ikke sistnevnte. Er så lei reklame fra Elkjøp, XXL og liknende. Ikke spesielt begeistret for Avis1 heller, men den er vel umulig å bli kvitt.[/quote'] Tror du kan ringe det reklamebyrået som leverer reklame til dere å klage - problemet er bare å finne ut hvem det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. november 2004 #7 Del Skrevet 3. november 2004 Nei, jeg synes faktisk reklame er helt ok, jeg, synes det er interessant. Og litt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. november 2004 #8 Del Skrevet 3. november 2004 Vi har lapp på postkassa og har aldri fått uadressert reklame. Får derimot en del på dørmatta, har hengt opp en lapp der og den hjelper bare sånn delvis. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 3. november 2004 #9 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg vil også gjerne ha reklame Kaster bare det som ikke er interessant... men nå har vi veldig god plass i papirkontaineren på utsiden av blokka også da, så det er ikke snakk om at det fyller seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. november 2004 #10 Del Skrevet 3. november 2004 Vi har klistremerke på postkassa, men noen ganger angrer jeg litt på det - nysgjerrig sjø :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 3. november 2004 #11 Del Skrevet 3. november 2004 Vi har klistremerke på postkassen og får ikke reklame eller annen uadressert post, men på døren ligger det ofte reklame i Aftenposten-format. Har ikke lyst til å sette på merke på døren, da jeg ikke synes de er noe pene. Naboen til moren min er skikkelig reklame-hater, han har klistremerker der det går an å ha dem. Hvis noen likevel gir han reklame, henger han den bare over rekkverket og forventer at de som la den der i første omgang tar den med seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 3. november 2004 #12 Del Skrevet 3. november 2004 Har på postkassen, og irriterer meg gal over tonnevis med reklame vi får på dørmatta, særlig siden vi ikke har Aftenposten. Om vi drar på ferie ligger det en bunke når vi kommer hjem, snakk om å invitere tyver! Vurderer å sette opp lapp, men det er så stygt. Også kan man ringe og si ifra til Aftenposten. Skulle være unødvendig, har aldri bedt om alle disse reklameavisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. november 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 3. november 2004 Har på postkassen, og irriterer meg gal over tonnevis med reklame vi får på dørmatta, særlig siden vi ikke har Aftenposten. Om vi drar på ferie ligger det en bunke når vi kommer hjem, snakk om å invitere tyver! Vurderer å sette opp lapp, men det er så stygt. Også kan man ringe og si ifra til Aftenposten. Skulle være unødvendig, har aldri bedt om alle disse reklameavisene. Jeg ringte Aftenposten, og det er ikke de som leverer, er helt egne reklamefirmaer vistnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 3. november 2004 #14 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg ringte Aftenposten, og det er ikke de som leverer, er helt egne reklamefirmaer vistnok. Ikke det de sa til FBI: http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/4106671.html Aftenposten-abonnenter får innstikkene med avisa. Men er du ikke abonnent, kan du risikere å få de samme annonsebilagene, selv om du har reservert deg mot reklame på postkassa di! Aftenposten mener nemlig at dette er et veldig bra tilbud som de ikke kan forstå at ikke enhver bør juble over. Aftenposten ser det som en selvfølge at dersom du ikke har satt en lapp på døra di – i tillegg til på postkassa – er du en potensiell kandidat for å få annonsebilagene på dørmatta di. Alternativt kan du selv ringe direkte til Aftenposten og reservere deg mot bilagene, - en løsning avisa mener er alment kjent. Får du fremdeles annonsebilagene levert, må du i tillegg ringe direkte til Aftenposten Kundeservice og reservere deg i deres register. Selv om du ikke er kunde av Aftenposten, altså… Latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 3. november 2004 #15 Del Skrevet 3. november 2004 Jepp, me har klistremerke på postkassa, og er veldig godt nøgde med det! Men me får ein del reklame oppi der likevel - sidan me ikkje bur i blokk, får me nok det de andre får på dørmatta i postkassa. Men det er nokså irriterande - 'Uadressert reklame - NEI TAKK!' burde vel vere leseleg for dei som ikkje jobbar i posten Norge også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. november 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 3. november 2004 helt sinnsykt at man må ringe å avbestille noe man ikke har bedt om. Men jeg vet at det finnes noen som bare går rundt med reklame - fetteren min drev nemlig med det en stund, men inbiller meg at de må ringe på for å komme inn i oppgangen. At de ikke har nøkler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #17 Del Skrevet 4. november 2004 Skulle sååå ønske jeg fikk uadressert post!! Jeg deler postkasse med familien jeg leier hos, og de tar all uadressert post og lar bare den posten med mitt navn på ligge igjen til meg (hun er hjemmeværende og henter posten timesvis før jeg rekker hjem) Så nå aner jeg ingenting om ukestilbud hos ikea, salg hos elkjøp osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. november 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 4. november 2004 Skulle sååå ønske jeg fikk uadressert post!! Jeg deler postkasse med familien jeg leier hos, og de tar all uadressert post og lar bare den posten med mitt navn på ligge igjen til meg (hun er hjemmeværende og henter posten timesvis før jeg rekker hjem) Så nå aner jeg ingenting om ukestilbud hos ikea, salg hos elkjøp osv osv. Kan du ikke bare henge opp en egen postkasse? Det synes de sikkert er helt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. november 2004 #19 Del Skrevet 4. november 2004 Har ikke klistremerke, for jeg liker reklamer kjempe godt. Piglet PS En av lærerne mine, som har jobbet i posten, har fortalt at når man får posten til å levere ut reklame, kan man faktisk be dem om å ignorere "ikke reklame" klistremerker... Men det er her i DK, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. november 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 4. november 2004 Har ikke klistremerke, for jeg liker reklamer kjempe godt. Piglet PS En av lærerne mine, som har jobbet i posten, har fortalt at når man får posten til å levere ut reklame, kan man faktisk be dem om å ignorere "ikke reklame" klistremerker... Men det er her i DK, da. Det er ikke lov i Norge. :o Helt vanvittig, hva skal sånne merker være gode for da? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå