AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Er en kvinne på 23 som aldri har hatt kjæreste. Får en del oppmerksomhet men blir sjelden tiltrukket av noen. Er dette helt unormalt? Kommer en eventuell mann til å synes det er rart? Anonymkode: 97332...b04
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Dont worry, jeg var 29 når jeg fikk min første kjæreste. Alltid fått mye oppmerksomhet og friere men ingen var interessante. Innså jeg var kresen og hadde trust issues men var også inne på tanken om at jeg kunne være aseksuell eller lesbisk, fordi andre faktisk begynte å spørre meg om det til og med min familie, noe som jeg dagen jeg møtte kjæresten min fikk kraftig avkreftet for meg selv og andre noen bare faller ikke så lett og det syns jeg personlig er en fin ting for det betyr at når man først faller er det så ekte det kan få blitt og at man ikke har masse små crushes og kortvarige kjærester og enkelt liker en ny, jeg føler man kan ikke like alle like sterkt da og jeg ville vente på den ekte og sterke kjærligheten med the one ikke stress han kommer nok inn i ditt liv før eller senere, du er veldig ung fremdeles mange år igjen! Anonymkode: 8143f...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dont worry, jeg var 29 når jeg fikk min første kjæreste. Alltid fått mye oppmerksomhet og friere men ingen var interessante. Innså jeg var kresen og hadde trust issues men var også inne på tanken om at jeg kunne være aseksuell eller lesbisk, fordi andre faktisk begynte å spørre meg om det til og med min familie, noe som jeg dagen jeg møtte kjæresten min fikk kraftig avkreftet for meg selv og andre noen bare faller ikke så lett og det syns jeg personlig er en fin ting for det betyr at når man først faller er det så ekte det kan få blitt og at man ikke har masse små crushes og kortvarige kjærester og enkelt liker en ny, jeg føler man kan ikke like alle like sterkt da og jeg ville vente på den ekte og sterke kjærligheten med the one ikke stress han kommer nok inn i ditt liv før eller senere, du er veldig ung fremdeles mange år igjen! Anonymkode: 8143f...1f9 Dette er det dummeste rådet du kan følge. Om du vil ha noe gjort så gjør du det selv, dvs ta kontakt med folk, vis interesse og initiativ og gjør deg selv spennende så kommer du mye lengre enn å sitte rundt med prinsessesyndrom mens man venter i evigheten på en prins på en hvit hest som skal komme ridende (jeg sier ikke at du AB...1f9 har gjort dette). Anonymkode: 76a42...3e4 14
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er det dummeste rådet du kan følge. Om du vil ha noe gjort så gjør du det selv, dvs ta kontakt med folk, vis interesse og initiativ og gjør deg selv spennende så kommer du mye lengre enn å sitte rundt med prinsessesyndrom mens man venter i evigheten på en prins på en hvit hest som skal komme ridende (jeg sier ikke at du AB...1f9 har gjort dette). Anonymkode: 76a42...3e4 Det er sant. Ofte hørt at jeg må la det skje tilfeldig, og slappe av. Jeg er like singel som jeg var i 2012. Anonymkode: 53981...f01 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Ofte hørt at jeg må la det skje tilfeldig, og slappe av. Jeg er like singel som jeg var i 2012. Anonymkode: 53981...f01 Damer kan slappe av. menn må jobbe for det. Anonymkode: a3405...7d8 4
Metalcharted Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 Du høres ut som en meget pen jente. Hvis du er det har du ingenting å stresse med, du er drømmen for de fleste menn i den alderen du er i, menn kommer til øse på med tilbud om sex, forhold og oppmerksomhet, nyt det du, men Ikke vent til du er 35+ da du mister din utsende sakte men sikkert, herfra må du ikke være tilbakeholden eller sitte å vente på en prins, herfra må du jobbe for en mann. De kommer ikke til å være på deg så mye som før.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Damer kan slappe av. menn må jobbe for det. Anonymkode: a3405...7d8 Så hvordan forklarer du TS sin problemstilling? Anonymkode: b97b7...7f8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvordan forklarer du TS sin problemstilling? Anonymkode: b97b7...7f8 Ved å påpeke at en generell påstand nettopp er generell og ikke absolutt. Anonymkode: b4a21...4ba 1
draug 75 Skrevet 18. juni 2016 #9 Skrevet 18. juni 2016 Den Thursday, June 16, 2016 at 1.34, AnonymBruker skrev: Er en kvinne på 23 som aldri har hatt kjæreste. Får en del oppmerksomhet men blir sjelden tiltrukket av noen. Er dette helt unormalt? Kommer en eventuell mann til å synes det er rart? Anonymkode: 97332...b04 Det er ganske vanlig og bli visst vanligere og vanligere. Alminnelige menn holder rett og slett ikke mål. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #10 Skrevet 18. juni 2016 Den Friday, June 17, 2016 at 17.46, AnonymBruker skrev: Damer kan slappe av. menn må jobbe for det. Anonymkode: a3405...7d8 Det er bare tull. Det er jo menn som bestemmer om det blir forhold,og når det tar slutt. Vi jenter går bare rundt og venter på å bli dumpa. Fordi mannfolka har all makta. Anonymkode: bb0d6...46d 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #11 Skrevet 18. juni 2016 Den Friday, June 17, 2016 at 19.13, Metalcharted skrev: Du høres ut som en meget pen jente. Hvis du er det har du ingenting å stresse med, du er drømmen for de fleste menn i den alderen du er i, menn kommer til øse på med tilbud om sex, forhold og oppmerksomhet, nyt det du, men Ikke vent til du er 35+ da du mister din utsende sakte men sikkert, herfra må du ikke være tilbakeholden eller sitte å vente på en prins, herfra må du jobbe for en mann. De kommer ikke til å være på deg så mye som før. Hvordan jobber man for å få en mann da? Både jeg og flere venninner har tatt initiativ og blir bare avvist. Nå vet jeg ikke hva ts har gjort,men tydeligvis vil ikke menn at damer skal ta initiativ. Vi skal bare sitte der og bli valgt vi. Som noen horer. Anonymkode: bb0d6...46d 2
Summers Skrevet 18. juni 2016 #12 Skrevet 18. juni 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tull. Det er jo menn som bestemmer om det blir forhold,og når det tar slutt. Vi jenter går bare rundt og venter på å bli dumpa. Fordi mannfolka har all makta. Anonymkode: bb0d6...46d Makan til tull. 2
Metalcharted Skrevet 18. juni 2016 #13 Skrevet 18. juni 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan jobber man for å få en mann da? Både jeg og flere venninner har tatt initiativ og blir bare avvist. Nå vet jeg ikke hva ts har gjort,men tydeligvis vil ikke menn at damer skal ta initiativ. Vi skal bare sitte der og bli valgt vi. Som noen horer. Anonymkode: bb0d6...46d Blir dere avvist vær gang, litt rart da? eller er det mega kjekke menn dere prøver på som har mange valgmuligheter? da er det mer som må til en bare jobbing, her må du konkurrere med andre pene jenter. Menn flest liker ikke at damen tar initiativ nei, noen gjør det, men vi liker jakten vet du. Det du skal gjøre er å være vise tilgjengelighet for at han får en muligheten til å ta initiativ, han må liksom vite at det er trygt å komme til deg, at det er minimal sjanse for å bli avvist. Du kan se på ham, smile litt også stille deg ved siden av ham med litt avstand (tilfeldigvis så klart), her kan du stå inntil veggen eller sitte å fikle med mobilen. Herfra er det han sin tur til å eskalere hvis han tør/liker deg. Noen menn vill at du skal sitte der som en hore ja, du skal helst ikke si noe, bare følge hans ordre, hvis han spanderer øl på deg er det en selvfølge at du har sex med ham. Hvis du ikke gjør det er du en luremus osv
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #14 Skrevet 18. juni 2016 1 time siden, Summers skrev: Makan til tull. Det er sant da. Er mannfolka som har makta når det gjelder forhold. De få mannfolka som ønsker forhold,vel og merke. Det er ikke mange siden menn vil tømme seg i flest mulig damer. Anonymkode: bb0d6...46d 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 18. juni 2016 #15 Skrevet 18. juni 2016 Jeg ser ikke noen grunn til at dette skal være noe problem.
Summers Skrevet 18. juni 2016 #16 Skrevet 18. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant da. Er mannfolka som har makta når det gjelder forhold. De få mannfolka som ønsker forhold,vel og merke. Det er ikke mange siden menn vil tømme seg i flest mulig damer. Anonymkode: bb0d6...46d Det er da drøssevis av menn som blir dumpa. Du har sikkert dumpa noen selv også.
Gjest Minesveiper Skrevet 18. juni 2016 #17 Skrevet 18. juni 2016 (endret) Du trenger ikke å stresse med det ts. Det betyr mer for meg at du er grei, varm osv. Henger meg ikke opp i hvor mange kjærester du har hatt. Endret 18. juni 2016 av Minesveiper
Selvrespekt Skrevet 18. juni 2016 #18 Skrevet 18. juni 2016 Den 6/16/2016 at 1.34, AnonymBruker skrev: Er en kvinne på 23 som aldri har hatt kjæreste. Får en del oppmerksomhet men blir sjelden tiltrukket av noen. Er dette helt unormalt? Kommer en eventuell mann til å synes det er rart? Anonymkode: 97332...b04 Det er KUN et problem for en mann, dersom han merker at du syns det er det. :-) Overhode ikke en big deal i det hele tatt
Selvrespekt Skrevet 18. juni 2016 #19 Skrevet 18. juni 2016 Jeg kan si det dette: Tenk heller på det som om du er kresen og ikke blir sammen med hvem som helst. Menn digger slike jenter! Trust me!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #20 Skrevet 19. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan jobber man for å få en mann da? Både jeg og flere venninner har tatt initiativ og blir bare avvist. Nå vet jeg ikke hva ts har gjort,men tydeligvis vil ikke menn at damer skal ta initiativ. Vi skal bare sitte der og bli valgt vi. Som noen horer. Anonymkode: bb0d6...46d Det er synd at du selv synes at du er en hore Men velkommen til menn sin datingverden. Vi tar initiativ på vel 10 - 20 personer før vi får særlig respons fra bare 1, så det er ikke så rart at dere jenter også må prøve dere på litt mer enn 1 - 2 personer for å kanskje få napp. Anonymkode: 76a42...3e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå