Gå til innhold

Hvor raskt kan du/typen få ereksjon igjen etter runde nr.1?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kun av nysgjerrighet:-) Vet at her er store variasjoner.

Anonymkode: 91f8a...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ann på dagsformen, testosteron verdier, hvor mye stress og bekymringer jeg har hatt den aktuelle perioden, årstider, hvordan damen ser ut, hvor lenge siden jeg hadde sex sist, graden av nervøsitet, medikamenter for å nevne noen elementer som spiller inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er stiv etterpå og vi kan ha 2-3 ganger etter hverandre uten at han mister ereksjonen i mellomtiden. Kjekt

Anonymkode: a159a...08b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Første kjærsten min trengte bare 1 minutt. Nåværende trenger 15-20 min. Men han klarer bare 2-3 ganger før han må ha lenger pause. Usikker på hvor lang, for neste runde  pleier da å være morgenen etter. 

Anonymkode: 373f6...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har aldri klart to tette, selv om han er veldig glad i sex. Men var en annen som klarte 4 ganger på få timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig, kommer an på hvor kåt han er. Noen ganger kan han få stå igjen etter et par minutter, mens andre ganger kan det gå timer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker vanligvis ikke å forsvinne før jeg har unnagjort minst 2 runder. Men det kommer jo an på formen. Søvn spiller en viktig rolle hos meg på hvordan prestasjonen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 timer siden, Nordavind skrev:

Trenger ca ett døgn. 

Hæh?Så du får aldri stå etter en runde med sex før det er gått et døgn? Har du vært hos lege?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæh?Så du får aldri stå etter en runde med sex før det er gått et døgn? Har du vært hos lege?

Får sjeldent lyst på sex igjen før det har gått en god del timer uansett så ser ingen grunn til å gå til lege:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I godt over halvparten av tilfellene er jeg klar til å gå umiddelbart. Ellers kan jeg kanskje trenge et minutt eller tre, avhengig av styrken på orgasmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest 100%naturlig

Ofte kan jeg fortsette med en gang, rett etter orgasmen. Når orgasmen er ekstra sterk kan jeg bli slapp noen minutter, men klar for ny runde etter 3-4 minutter. Etter mange orgasmer på kort tid må jeg ha en halvtimes tid før jeg er klar for ny omgang. Ofte blir orgasmene ekstra sterke sa☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, Ragnar89 skrev:

Jeg kan fortsette med ny økt rett etterpå uten at jeg mister ereksjon . 

:rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...