Gå til innhold

Blir du fornærmet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Over at en mindre pen mann/dame viser interesse for deg?

Anonymkode: 75aca...c89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 9679c...ae4

• Liker 4
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha.. Herregud, for et spørsmål. Nei, men om vedkommende ikke tar et hint blir de fleste provosert, uavhengig av "penhetsgrad"..

Skrevet
Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hahahaha.. Herregud, for et spørsmål. Nei, men om vedkommende ikke tar et hint blir de fleste provosert, uavhengig av "penhetsgrad"..

Leste det som penisgrad. 

Blir sjeldent provosert, uønsket oppmerksomhet kan være irriterende.

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Leste det som penisgrad. 

Blir sjeldent provosert, uønsket oppmerksomhet kan være irriterende.

Penisgrad? Hva mener du? .. Og... - Var det et hint??  

Skrevet

Nei jeg tar det som en kompliment.
Men dersom interessen vises ved å uoppfordret grafse meg på rumpa eller puppene kan det godt hende jeg blir fornærmet ja. Og forbannet. Det handler ikke om utseende, men om oppførsel.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Penisgrad? Hva mener du? .. Og... - Var det et hint??  

Aner ikke, det var det jeg leste. Leste feil. Hint til hva?

Skrevet

jeg tar all positiv oppmerksomhet med et smil, selv om det skulle være fra mindre attraktive kvinner eller homofile menn.
bekreftelse er noe de fleste setter pris på.

• Liker 7
Skrevet

All positiv oppmerksomhet med et smil her og :) helt uavhengig om jeg finner dem attraktive eller ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er da bare hyggelig. Tar det som et stort kompliment selvom jeg evn ikke skulle vært interessert. Det sagt så er det veldig tiltrekkende i seg selv at noen tør å være åpen med følelser og ta initiativ,  si rett ut at de er interessert i meg og ønsker å ta meg med på date, så en mindre pen mann kunne absolutt scoret mange poeng opp på skalaen bare for å være så åpen og tøff så han plutselig fremstod penere om du skjønner :) 

Anonymkode: b5c76...12a

• Liker 5
Skrevet

ja jeg ble faktisk fornærmet da en kollega på 250 kg la seg etter meg og så besatt da.. som jeg aldri har sett før..

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Nope. Jeg synes det var kleint de første gangene jeg ble sjekket opp når jeg ikke var interessert i den som sjekket meg opp. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle avvise og gruet meg egentlig mest til reaksjonen som ville komme fra den jeg avviste. Nå synes jeg det bare er koselig.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Ja litt, faktisk. Når jeg som ung attraktiv kvinne får tilnærmelser fra 60 år gamle ekle griser så tar jeg det som en fornærmelse... Nei, selvsagt er jeg IKKE interessert i deg!

Anonymkode: 17f3a...852

• Liker 2
Gjest EpleDrue
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Blir faktisk litt glad når en kvinne tør å vise interesse. Som noen andre har nevnt;  tar all positiv oppmerksomhet med et smil. :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 16.6.2016 at 23.45, AnonymBruker skrev:

Neida, tar det som et kompliment uansett . og det gjelder om han er pen eller stygg... 

men jeg takler ikke om de blir innpåsliten, uansett hvor pene de er.

Anonymkode: 6c805...e2e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, så lenge måten interessen er vist på er ok og man ikke er innpåsliten. Man har jo aldri noen garanti for om interesse er gjengjeldt, så man må jo rett og slett ta sjansen iblant. Og det er hyggelig å få oppmerksomhet. 

Men;

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja litt, faktisk. Når jeg som ung attraktiv kvinne får tilnærmelser fra 60 år gamle ekle griser så tar jeg det som en fornærmelse... Nei, selvsagt er jeg IKKE interessert i deg!

Anonymkode: 17f3a...852

Dette er vel en del enige i. Når aldersforskjellen blir såpass stor, så burde antakelsen være at det ikke er aktuelt. Eneste måten en 60 år gammel mann kan få seg en kvinne i tyveårene er jo (direkte eller indirekte) å betale for det. Ved å ta aktivt initiativ signaliserer man da at man tror dette er en type kvinne som er interessert i det - og det er klart det er ubehagelig.

Jeg forstår at ikke alle som viser interesse faktisk tenker slik, og noen er simpelthen desillusjonert ang. egen attraktivitet, men det er like fullt slik det oppfattes. 

Anonymkode: be6d5...7d3

Skrevet
Den 16.6.2016 at 23.45, AnonymBruker skrev:

Nei, skjønner ikke helt hvorfor noen skulle bli det. Synes det som regel bare det er hyggelig. Jeg er mann, så det kan hende det er derfor. Uansett dømmer jeg ikke personer ut i fra utseendet. Dette fordi personligheten ikke bestandig kommer fram i hvor personene ser ut.

Skrevet (endret)

Nei, ville i såfall høflig sagt at jeg ikke var interessert. :)

Allikevel, ville jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med vedkommende for å se om vi har en kjemi da utseende ikke er alt.

Redigert: La til andre avsnitt.

Endret av Den mystiske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...