AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Altså.. Dette er kanskje teit, men jeg føler meg skikkelig dust nå. Og trenger litt trøst.. Eller noen gode ord, eller en oppmuntring! (Please ikke gå all-typisk-kvinneguiden-hets-opplegg på meg her a dere :) De siste dagene har jeg hengt med tidenes kjekkeste fyr som kun var på besøk i Norge et par dager. Siste kvelden slikket han meg, og jeg ga han en blowjob tilbake. Vi gjorde ikke noe mer utover dette. Greia var at han etter utløsning fortsatt var stiv (som jeg faktisk aldri har opplevd før at en fyr har vært heheh) så jeg bare fortsatte jeg, for jeg tenkte det var det han ville siden han ikke sa noe (Jeg er nemlig vant til at fyren blir slapp, og/eller drar meg opp ved siden av han i senga. Pluss at jeg også er vant til å gi tegn når jeg vil de skal gi seg når de holder på med meg, og det gjorde jeg forsåvidt med han her også ikke altfor lenge etter at jeg kom..) Uansett, etter et par minutter etter han hadde kommet og jeg fortsatt holdt på sa han "du vet at jeg har kommet, sant?" .....altså... Gikk jo ikke an å _ikke_ merke at han ikke kom da... Tror jeg svarte noe sånt som at ja jeg var selvfølgelig klar over det, men jeg trodde han ville jeg skulle fortsette... Jeg bare blir så flau av å tenke på det (og ja, jeg vet det er dust å bekymre seg over). Han var som nevnt tidenes kjekkeste fyr (kjekkeste jeg noen gang har møtt i hvert fall!) som det er godt mulig at jeg møter på igjen, og nå går jeg rundt og tenker at han sikkert synes at jeg er skikkelig dårlig på blowjobs fordi jeg "ikke visste når jeg skulle slutte". Jeg vet jeg ikke burde bry meg om hva han tenker (jeg tenker jo feks at han hadde jo sikkert fortsatt på meg også hvis ikke jeg hadde sagt ifra, pluss at han var sykt dårlig på å kline - i hvert fall ift min smak. Så jeg tenker jo ting om han også, men det overdøver liksom ikke dumhetsfølelsen jeg sitter med..) Åhh jeg føler meg så sykt dust! Anonymkode: 0ab39...c2e
Ardenus Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Du høres forelska ut, for alle dine tanker er bare surr og unødvendig. Det gikk nok bra skal du se, hvis han vil treffe deg igjen, så var ikke det en deal breaker. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Den 16. juni 2016 at 1.11, Ardenus skrev: Du høres forelska ut, for alle dine tanker er bare surr og unødvendig. Det gikk nok bra skal du se, hvis han vil treffe deg igjen, så var ikke det en deal breaker. Hei, takk for svar. Forelsket er jeg nok neppe, kjenner han jo ikke godt nok til å være det litt betatt kanskje, men det er det. Er ikke egentlig redd for om han vil møte meg igjen eller ikke heller, det spiller ingen rolle for meg - det får man ta som det kommer. Det er bare den følelsen jeg sitter med som er problemet - at jeg som nevnt føler han går rundt og tror at jeg er sykt dårlig, som igjen gjør meg så utrolig flau. Selv om jeg jo i prinsippet ikke gjorde noe galt - eller noe dårlig... Anonymkode: 0ab39...c2e
Ardenus Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, takk for svar. Forelsket er jeg nok neppe, kjenner han jo ikke godt nok til å være det litt betatt kanskje, men det er det. Er ikke egentlig redd for om han vil møte meg igjen eller ikke heller, det spiller ingen rolle for meg - det får man ta som det kommer. Det er bare den følelsen jeg sitter med som er problemet - at jeg som nevnt føler han går rundt og tror at jeg er sykt dårlig, som igjen gjør meg så utrolig flau. Selv om jeg jo i prinsippet ikke gjorde noe galt - eller noe dårlig... Anonymkode: 0ab39...c2e Har du pratet med han siden? Møtes flere ganger? skal dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå