tonelise10 Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Jeg tenker om jeg skal skifte til annen type bh nå på sommeren enn det jeg ellers gjør. Bruker innlegg og da blir det fort varmt det blir varme dager. Så da luerer jeg om du skifter bh nå når det er blitt sommer? Og hva slags type du bruker ellers på året til hva bruker dersom du skifter? Kansje det kan hjelpe meg til å finne rett type som jeg kan bruke nå på sommeren og det er varmt i været Tar i mot gode tips og råd fra dere :-)
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Snålt spm. Bruker mer hudfarget pga mer gjennomsiktige klær. Anonymkode: d9c6b...e5d
Puny Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 Bruker også mer nude, pga. Lysere klær. Bruker også mer stroppløse bher og niplecovers, også pga. Sommerklær. Har aldri tenkt på bh som et 'plagg som varmer'.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Finnes det ingen tynnere ammeinnlegg, så får du helle bytte oftere? Anonymkode: 21959...79c
Tibbie Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Nå har ikke vi sommer i Nord-Norge, da. Vi har bare vår og høst. Men om jeg skulle reise et varmt sted og bruke en BH etter vær, så ville det nok blitt basert på antrekk. Vises BHen? Da velger jeg en BH som passer antrekket. Det blir ingen beige t-shirt-bh Noen ganger bruker jeg bare en trekantbikini.
Gjest Elseby13 Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Samma gørret året rundt. Hvor mye kan en bh varme liksom? Jeg fryser bestandig uansett.
Gjest *kokos* Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Jeg bruker en del trekantbikinier under singleter, men ellers er det det samme året rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå