AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Jeg blir så utrolig kåt av menn i dameklær, og det er et så jævlig turn on at jeg sliter med å nyte typen med mindre han har på seg noe lingerie eller kanskje en av kjolene mine. Kanskje det er noe i det litt "ulovlige" med det. Fordi jeg er ikke lesbisk, jeg ELSKER kukk, men det er noe magisk med å se en kuk reise seg fra en sexy thong eller pantie! Det har til og med kommet så langt at jeg har begynt å ymtre frempå at jeg vil at han han i jenteundertøy, når vi er på byen og sånn. Så jeg kan glede meg til vi kommer hjem, men ... han begynner å bli lei og kanskje litt frustrert! Forleden dag kjøpte jeg strap on dildo og var så klar til å "Make him my bitch"; men der også satt han foten ned Er jeg heeeelt ute? Anonymkode: 811ef...34c 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Alle skjønner at du er en mann med Sissy fetish. Dame om du later å være finnes bare i fiksjon. Anonymkode: 488b5...eba 5
SlemUlv Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle skjønner at du er en mann med Sissy fetish. Dame om du later å være finnes bare i fiksjon. Anonymkode: 488b5...eba Virkelig?? :o Wow, tror jeg bør snakke litt med enkelte av mine venninner, som driver med dette. til TS, har du satt deg ned å pratet med din partner? Om hvor mye dette faktisk tenner deg? Strapon er et STORT steg fra undertøy, så ta det rolig, og se om han kanskje venner til seg tanken?
Gjest 100%naturlig Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så utrolig kåt av menn i dameklær, og det er et så jævlig turn on at jeg sliter med å nyte typen med mindre han har på seg noe lingerie eller kanskje en av kjolene mine. Kanskje det er noe i det litt "ulovlige" med det. Fordi jeg er ikke lesbisk, jeg ELSKER kukk, men det er noe magisk med å se en kuk reise seg fra en sexy thong eller pantie! Det har til og med kommet så langt at jeg har begynt å ymtre frempå at jeg vil at han han i jenteundertøy, når vi er på byen og sånn. Så jeg kan glede meg til vi kommer hjem, men ... han begynner å bli lei og kanskje litt frustrert! Forleden dag kjøpte jeg strap on dildo og var så klar til å "Make him my bitch"; men der også satt han foten ned Er jeg heeeelt ute? Anonymkode: 811ef...34c Nei, du er ikke ute, har det slik aelv. Er nok mer typen din som ikke er llar for dette. Kan kanskje være at han kan begynne å like dette. Bare ved å vite at du blir så kåt av det. Steap on er nok mange som syns er drøyt, men jerreguud det gir himmelske orgasmer. Snakk sammen, kanskje du får han på glid..
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så utrolig kåt av menn i dameklær, og det er et så jævlig turn on at jeg sliter med å nyte typen med mindre han har på seg noe lingerie eller kanskje en av kjolene mine. Kanskje det er noe i det litt "ulovlige" med det. Fordi jeg er ikke lesbisk, jeg ELSKER kukk, men det er noe magisk med å se en kuk reise seg fra en sexy thong eller pantie! Det har til og med kommet så langt at jeg har begynt å ymtre frempå at jeg vil at han han i jenteundertøy, når vi er på byen og sånn. Så jeg kan glede meg til vi kommer hjem, men ... han begynner å bli lei og kanskje litt frustrert! Forleden dag kjøpte jeg strap on dildo og var så klar til å "Make him my bitch"; men der også satt han foten ned Er jeg heeeelt ute? Anonymkode: 811ef...34c Tar du den i rompen selv siden du forventer at han skal det? Anonymkode: 2ade4...e11
Hottrio Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 Den 16.06.2016 at 23.22, kattepusen skrev: Virkelig?? :o Wow, tror jeg bør snakke litt med enkelte av mine venninner, som driver med dette. til TS, har du satt deg ned å pratet med din partner? Om hvor mye dette faktisk tenner deg? Strapon er et STORT steg fra undertøy, så ta det rolig, og se om han kanskje venner til seg tanken? Jeg vet at det finnes damer som liker at menn tar på seg sexy dameklær. Det er kult! Kanskje noen av venninnene dine kan bekrefte det også?
LiseTV Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 Du skulle vert dama mi. Jeg bruker bare jentetruser nå og nyter hver time jeg har på BH og kjole
SlemUlv Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 4 timer siden, Hottrio skrev: Jeg vet at det finnes damer som liker at menn tar på seg sexy dameklær. Det er kult! Kanskje noen av venninnene dine kan bekrefte det også? Nope, de er ikke på dette forumet. Om du er interessert i å finne ut om dette, kan jeg gi deg tips om hvor, på pm. 1
LiseTV Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Har brukt mye kjole i ferien. Bare så deilig og naturleg for meg det
Gjest Alterego666 Skrevet 3. august 2016 #11 Skrevet 3. august 2016 Kjæresten min bruker strap-on på meg rett som det er. Det er deilig for oss begge. Vi nyter å rokke ved kjønnsidentiteten. Snakk med kjæresten din. Elsker han deg, vil han gå langt for å gi deg maksimal nytelse. Han blir ikke mindre mann av dette. Han blir en større mann. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå