Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner ALLTID at jeg har eggløsning fordi jeg får mens-smerte lignende smerter. HVER MND! Hva skjedde denne mnd? Jeg skulle hatt EL på mandag, og er usikker på om jeg hadde det eller ikke? Jeg hadde nemlig ikke vondt i magen..... Vi har allikevel hatt sex hver dag, både før jeg ette sånn for å være sikker.

Har starta på lavkarbo, kan det være grunnen til at jeg ikke merka smmertene? At kroppen har stabilisert seg på noen måte?
(Nei, det er ikke farlig å gå på lavkarbo å være/bli gravid, jeg har sjekket med lege)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du har hoppet over en EL.. Ved betydelig endring i kosthold/brå vektnedgang er det dessverre vanlig at man ikke får mensen på en stund (og heller ikke EL). Googler du mensen og lavkarbo så får du opp noen som opplever akkurat dét. Eneste måten å finne ut av det på er å se om du får mensen eller ei om 14 dager, i grunn :-) av og til hopper man over EL uten grunn, men får mensen likevel. Mye rart med disse kroppene våre!

Skrevet

Har hatt mensen hveer mnd siden jeg fikk det første gang. Jeg har bare gått ned 2-3kg, så vil ikke kalle det for rask nedgang på noen måte. Hmm.... Kanskje kroppen min reagerer annerledes på smerte pga endring i maten bare....

Skrevet
13 timer siden, Teardrop skrev:

Har hatt mensen hveer mnd siden jeg fikk det første gang. Jeg har bare gått ned 2-3kg, så vil ikke kalle det for rask nedgang på noen måte. Hmm.... Kanskje kroppen min reagerer annerledes på smerte pga endring i maten bare....

Å gå ned 2-3 kg siden forrige syklus er slanking, og slanking er kjent for å forstyrre syklusen, dessverre. Men nå kan det være at du bare ikke har kjent EL denne gangen da :-) svaret får du uansett om en uke eller to ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...