Gå til innhold

Kan gammel smirnoff drikkes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting! Jeg fant noen smirnoff i glassflaske hjemme, og de gikk ut på dato for 1 år siden. Noen som vet om de fortsatt kan drikkes? Har ikke åpnet og prøvd å smakt en enda, men skal gjøre det senere. Håper de kan drikkes, har over 6 flasker, hehe. :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare alkoholen som reduseres. Ja, det kan drikkes; blir ikke gammelt.

Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Det er nok bare alkoholen som reduseres. Ja, det kan drikkes; blir ikke gammelt.

Aah, okei :) 

Skrevet
22 timer siden, visp skrev:

Er den uåpnet holder vel alkoholen også. Hvis ikke kunne man neppe solgt 100 år gammel Cognac for mer enn 20.000 kr flaska.

Skrevet
22 timer siden, pew1 skrev:

Jeg lurer på en ting! Jeg fant noen smirnoff i glassflaske hjemme, og de gikk ut på dato for 1 år siden. Noen som vet om de fortsatt kan drikkes? Har ikke åpnet og prøvd å smakt en enda, men skal gjøre det senere. Håper de kan drikkes, har over 6 flasker, hehe. :P 

Siden du sier "noen smirnoff" og du snakker om at de har gått ut på dato regner jeg med det er snakk om Smirnoff Ice? Hvis det er best før kan det godt hende de er drikkelig (hvis du tenker de var drikkelig opprinnelig). 

2 minutter siden, Kjetil E skrev:

Er den uåpnet holder vel alkoholen også. Hvis ikke kunne man neppe solgt 100 år gammel Cognac for mer enn 20.000 kr flaska.

Tviler på at noen hadde kjøpt en 100 år gammel flaske med rusbrus...

Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Siden du sier "noen smirnoff" og du snakker om at de har gått ut på dato regner jeg med det er snakk om Smirnoff Ice? Hvis det er best før kan det godt hende de er drikkelig (hvis du tenker de var drikkelig opprinnelig). 

Tviler på at noen hadde kjøpt en 100 år gammel flaske med rusbrus...

Jeg tenkte på Smirnoff Vodka, ikke rusbrus. Men mulig TS mente rusbrus.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Kjetil E skrev:

Jeg har aldri sett smirnoff vodka med en best før dato? Hvor ofte finner man mer enn 6 flasker med vodka? Det virker som en stor mengde å glemme. 

Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Jeg har aldri sett smirnoff vodka med en best før dato? Hvor ofte finner man mer enn 6 flasker med vodka? Det virker som en stor mengde å glemme. 

Jeg tenkte ikke så langt, men du har selvsagt rett. Sprit har vel strengt tatt ingen best før dato så lenge den er uåpnet.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Kjetil E skrev:

Et øyeblikk siden, pew1 skrev:

Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=smirnoff+ice

?

Anonymkode: 42475...276

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Hvorfor ikke poste link direkte til bildet? Eller bare skrive Smirnoff Ice?

Jeg har allerede foreslått det, så jeg vet hva det er.

Er det noe kverulere på? Står jo smirnoff ice på linken og går du inn på linken er det bilder av smirnof ice.

Anonymkode: 42475...276

Skrevet
50 minutter siden, Kjetil E skrev:

Ja, jeg stussa på at det var holdbarhet på noe sånt men så ser jeg jo at noen andre oppfattet at dette dreide seg om rusbrus og det oppfattet ikke jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å smake, da. 

Anonymkode: 9ad26...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...