Gå til innhold

Hvor skal jeg tisse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man diskuterer stadig hvor vidt det er behov for kjønnsnøytrale toaletter i det offentlige rom, men .. hvorfor? Jeg kan forstå det om man begynner å snakke om et tredje kjønn, men ta for eksempel menn som føler seg som kvinner, altså transer, så må da de kunne gå på jentedo slik som "vanlige" jenter? Og vice versa! 

Ville du freaka ut om du møtte på ein gutt på kvinnetoalettet? Eller en biologisk gutt da... 

Anonymkode: 7e1e8...811

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå på det toalettet, med det kjønnet du var født med. :) 

Anonymkode: f526a...46e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ville ikke freaka ut. Det er jo båser inne på toalettet uansett. 

Anonymkode: f3622...8b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert dersom en mann eller transkjønnet hadde kommet inn på dametoalettet. Det er jo båser der, og med mindre noen driver og stirrer inn i båsen jeg er i, gir jeg egentlig blanke i hvem andre som er der inne. Dersom transkjønnede skal ha egne toaletter, synes jeg at folk med sur mage også skal ha det. Er mye verre å være inne på et toalett hvor det stinker råtten fis😕

Anonymkode: 2b2e0...d30

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser ikke problemet og hadde definitivt ikke reagert på en transe inne på dametoalettet. Det er båser inne på toalettene, og mange plasser er det jo allerede unisex toaletter.

Skrevet

Hvis en står med en fot i hver leir så burde en kanskje ta valget basert på andre brukere, å ta hensyn til dem. Altså hvis en tydelig ser ut som et mannfolk men føler seg som en kvinne så synes jeg at da er det riktig å gå til herretoalettet. Det samme om en ser ut som en kvinne men føler seg som en mann, da går en til dametoalettet. Dette fordi det kan oppfattes som ubehagelig og hemmende for damer og menn å møte på det motsatte kjønn inne på toalettet. 

• Liker 2
Skrevet

Enig med siste taler - gå dit det ser ut som du skal. Ville ikke freaket ut uansett, da det er båser på dametoaletter, men hadde jeg møtt en mann som tydelig var det der inne, ville jeg jo stusset litt. Selv hender det jeg går på herretoalett (uten pisserenner) om det er lang kø på dametoalettet - hender jeg får noen blikk av det, men tror ikke folk freaker uansett egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå på det toalettet, med det kjønnet du var født med. :) 

Anonymkode: f526a...46e

Det svaret vitner om uvitenhet. Noe er født som en mellomting mellom jente og gutt. De kan ha både eggstokker, livmor og testikler i en eller flere variasjoner. Deres ytre genitalia kan være en blanding mellom jente og gutt. 

I tillegg har du mennesker som er fysisk født som ett kjønn i kroppen, men psyksik er det motsatte kjønnet. Hvilket kjønn er de da født med? 

Hvilket toalett man velger i slike situasjoner er nok et mindre problem for overnevnte enn det er for alle andre. 

Anonymkode: 57764...dee

Skrevet

Om man har valget, så burde det være ganske enkelt. Dametoaletter er nok ganske så mye renere ;)

Skrevet

Vel, jeg har ofte snudd i døra på dametoaletter. Det er overraskende hvor mange vemmelig vaner en del kvinnfolk kan ha. Husker også at for mange år siden så var det undersøkelser på om dame eller herre toalettene var skitneste, det var dametoaletter som kom dårligst ut i testen. Spesielt på pub, barer og offentlige toaletter som var tilgjengelige på kveldstimene. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Forundret.. skrev:

Vel, jeg har ofte snudd i døra på dametoaletter. Det er overraskende hvor mange vemmelig vaner en del kvinnfolk kan ha. Husker også at for mange år siden så var det undersøkelser på om dame eller herre toalettene var skitneste, det var dametoaletter som kom dårligst ut i testen. Spesielt på pub, barer og offentlige toaletter som var tilgjengelige på kveldstimene. 

Det er fordi man ikke tar med dama for å ha sex i herretoalettet, men i damenes istedet. Mulig det blir grisete etterpå ja...

Anonymkode: 6e8fb...872

Skrevet

Det var ikke sperm og brukte kondomer slikt som ble påpekt, heller piss og dritt på dassen, gulv og vegger, brukte bind klistret opp etter vegger og klint utover alt, brukte tamponger som lå og fløt. Skikkelig nasty greier. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man diskuterer stadig hvor vidt det er behov for kjønnsnøytrale toaletter i det offentlige rom, men .. hvorfor? Jeg kan forstå det om man begynner å snakke om et tredje kjønn, men ta for eksempel menn som føler seg som kvinner, altså transer, så må da de kunne gå på jentedo slik som "vanlige" jenter? Og vice versa! 

Ville du freaka ut om du møtte på ein gutt på kvinnetoalettet? Eller en biologisk gutt da... 

Anonymkode: 7e1e8...811

Tiss hvor du vil, da vel!

Anonymkode: 17046...052

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Forundret.. skrev:

Hvis en står med en fot i hver leir så burde en kanskje ta valget basert på andre brukere, å ta hensyn til dem. Altså hvis en tydelig ser ut som et mannfolk men føler seg som en kvinne så synes jeg at da er det riktig å gå til herretoalettet. Det samme om en ser ut som en kvinne men føler seg som en mann, da går en til dametoalettet. Dette fordi det kan oppfattes som ubehagelig og hemmende for damer og menn å møte på det motsatte kjønn inne på toalettet. 

Jepp. 

Anonymkode: 1d258...4ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

NEI! Det skal være sånn som det alltid har vært!! Om du er mann men føler deg som.kvinne har du uansett ikke noe å gjøre på damedoen! UT med deg!! 

Anonymkode: a7d45...21a

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg har du mennesker som er fysisk født som ett kjønn i kroppen, men psyksik er det motsatte kjønnet. Hvilket kjønn er de da født med? 

Anonymkode: 57764...dee

Dette er egentlig rein psykiatri. Men i dagens korrekte samfunn der alle hensyn og silkehansker skal på og mennesker har alt for god tid til å lulle seg inn i sin fantasi verden. Så er dette noe man plutselig ikke skal behandle. Men det er like fult rein psykiatri.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har helt ærlig aldri skjønt greia med separert kvinne- og herretoalett. Det er jo båser! Om jeg må vaske henda med en mann til stedet, tror jeg det går helt fint. Mulig jeg er rar :fnise:

Anonymkode: 6bf99...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...