Gå til innhold

Solbriller - er disse rare eller fine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har kjøpt disse? Hva synes dere, og hva har dere fått av tilbakemeldinger? Jeg har kjøpt dem, og mannen min synes de er langt utenfor hans komfortsone. Han liker helst klassiske Raybans, og synes disse er helt utafor.

1461882353_66.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like rare som "dukka" de sitter på....sorry men klarer ikke være helt seriøs med noe som er så sminka og tetta med kitt både her og der

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, tdm900 skrev:

Like rare som "dukka" de sitter på....sorry men klarer ikke være helt seriøs med noe som er så sminka og tetta med kitt både her og der

Skjønner den, men det var ikke så mange bilder å finne som viser brillene som de er.

Skrevet

Synes de var litt kule :)

• Liker 2
Skrevet

Syns de er fine jeg :), men da må man ha andre alternativer i tillegg. Gjerne et par klassiske RayBan, Dior eller noen andre. De du viser bildet av er kjempetøffe som et statement-tilbehør. 

• Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet
2 minutter siden, toothfairy skrev:

Synes de var litt kule :)

De kan funke!

Skrevet

image3xxl.jpg

Skrevet (endret)

Det ble av en eller annen grunn en dobbeltpost. 

Endret av Veslefrikk
Skrevet

Oi de likte jeg. :) 

Gjest Hubbabubba2014
Skrevet (endret)

.

Endret av Hubbabubba2014
Skrevet

Jeg synes de er kule 😃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte de som er i åpningsinnlegget. Har man ansiktform som passer slike solbriller, så kjør på :) 

Anonymkode: db331...6c8

Skrevet

Tenker mannen synes det blir ubehagelig - blir som å ha et speil fioran seg når han prater med deg! Men, de er awaome👍🏻

AnonymBruker
Skrevet

Ser de 2 solbrillene i tråden er like, bare 2 forskjellige modeller. Det viste bare at det er så avhengig av ansiktform. De var kjempekule på modellen i innlegg 1, innlegg 7, ikke noe spes i det hele tatt. 

Når det er sagt, så liker jeg ikke solbriller med speil, det er ubehagelig å snakke med personer med speil-solbriller, jeg pleier da å spør om h*n kan ta dem av om vi ha en samtale.

Anonymkode: db331...6c8

Skrevet

De var kjempefine :laugh:

Skrevet

Bestilte de på nett, og ble faktisk litt forskrekka selv da jeg åpnet pakka. De er ikke helt vanlige for meg som er vant til pilotbriller, men de blir kanskje fine til mange av klærne mine.

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke de var fine..

Anonymkode: 570ec...abf

• Liker 1
Skrevet (endret)

Digger Quay-briller.

Veldig kul modell den der, jeg mener jeg har prøvd dem men at de ikke passet helt ansiktsformen min. 

Har kjøpt noen andre som ser helt psycho ut med svære blå speilglass.

Har jo masse klassiske Raybans og Dior også, som brukes hyppigere, men kult med noe som gjør litt mer ut av seg iblant. De løfter jo den dølle converse/denim/t-skjorte-uniformen et hakk. Rimelige er de også, så det er jo ikke noe å lure på, hopp på trenden.

Edit: Ja, du hadde jo allerede kjøpt, så da er oppfordringen at du skal bruke dem. Det er jo ikke sånne shades som mamma eller den konservative kjæresten synes er fint, men hadde man alltid hørt på dem så hadde man hatt langt blondt hår med midtskill hele livet

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de passer til ansiktet ditt og ikke subber nedpå kinnene (glassene er ganske "schvæære") så kjør på ! :)

Anonymkode: 3962e...352

AnonymBruker
Skrevet

Formen var fin, men speilglass er helt utelukket for min del. Det ser aldri bra ut. 

Anonymkode: 4c848...881

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...