Ketsjup Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Har aldri malt noe som helst før, men nå ønsker jeg å male det lille gjestetoalettet mitt. Det et veldig lite, rommer akkurat et toalett og en vask. Spørsmålet hvordan jeg må gå fram før jeg maler. Må selvsagt teipe lister og slikt, men må jeg skru ned vasken? Eller male rundt? Samme med toalettet, er jo ganske trangt bak, men om alt må fjernes må jeg revurdere å prøve alene
Zienna Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 20 timer siden, Ketsjup skrev: Har aldri malt noe som helst før, men nå ønsker jeg å male det lille gjestetoalettet mitt. Det et veldig lite, rommer akkurat et toalett og en vask. Spørsmålet hvordan jeg må gå fram før jeg maler. Må selvsagt teipe lister og slikt, men må jeg skru ned vasken? Eller male rundt? Samme med toalettet, er jo ganske trangt bak, men om alt må fjernes må jeg revurdere å prøve alene Du trenger ikke å fjerne vask og toalett. De selger rull med tynn plast på malerforretningene som du kan dekke med. Bruk vannbasert maling, og ha en fuktig klut for hånden hvis du søler. Husk å vaske med kraftvask før du starter. Ellers ligger det mye stoff om hvordan man maler og hva man trenger på nettet. Det er enkelt, så bare sett i gang
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Om det er for trangt å komme til bak toalettet med det vanlige utstyret kan det hjelpe å bruke en radiatorpensel. Anonymkode: 1de54...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå