AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Noen som har handlet fra aliexpress før? Er det trygt? Har handlet ting fra ebay. Hvordan er aliexpress i forhold til ebay? Anonymkode: 697e1...99d
stan Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Jeg har handlet mye på aliexpress og alibaba. Har stort sett positive erfaringer. Det negative går mest på lang leveringstid på enkelte ting, kvaliteten er ikke så god som jeg trodde. Men jeg har aldri mistet penger, men har fått tilbake både på grunn av at varene ikke kom frem i tide, og at varen var skadet. Det er jo mange ulike bedrifter som selger gjennom aliexpress, stort sett fra Kina, men også mange andre land som UK, USA og Australia for å nevne noen. Mye av det jeg har handlet er identisk med det jeg kan kjøpe her, men til en mye lavere pris. Hvis du kjøper med shipping included så slipper du også noen overraskelse med tollen.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 ok, kan man betale med paypal? Anonymkode: 697e1...99d
fruBeist Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 Jeg har ved et par anledninger opplevd å ikke motta det jeg har bestilt. Den ene gangen fikk jeg aldri noe svar ved kontakt med selger. Åpna sak, og fikk pengene tilbake. Den andre gangen var selgeren veldig imøtekommende og gå meg pengene tilbake. En gang hadde jeg bestilt noen penseltusjer i ulike farger, men mottok noen svarte tusjpenner i ulik tykkelse i stede. Sendte en hyggelig melding til selger, som da ba meg om å sende bilde av det jeg hadde mottatt. Og han sendte meg da det jeg hadde bestilt i utgangspunktet, og jeg fikk beholde det jeg hadde fått først. Det lønner seg nok å være hyggelig og høflig i kommunikasjon med selgere. Bakdel er at det er relativt lang leveringstid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå