AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Skal selge leiligheten min om 1 års tid. Har et ikea-kjøkken fra 2012 med fronter i lys adel bjørk, men lurer på å bytte til hvite applad-fronter. Virker som hvite kjøkken er the shit og gjør kåken attraktiv. Til info er kjøkkenet slått sammen med stua og rommet er vel på ca 20 kvm. Må bestemme meg veldig snart, siden ikea snart slutter å selge fronter til faktum-kjøkken. Anonymkode: f2f6b...3e8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Synes ikke du skal bruke tid eller penger på det. Dessuten vil jo skroget fortsatt være i adel bjørk, evt. kan det males. Jeg ville heller bare sørget for at resten av kjøkkenet er nøytralt, f.eks hvite vegger og detaljer. Anonymkode: 069d3...a74 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Jeg hadde synes det var negativt med bjørk kjøkken, og om jeg også fant ut at de ikke solgte hvite fonter til mitt potensielt nye kjøkken på Ikea, så ville jo det betydd mye penger om jeg da må skifte hele kjøkkenet. Det er ikke alle som vil ha hjemmemalt kjøkken. Så i så tilfelle, så ble det deal-breaker for meg. Anonymkode: a654f...e5a
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 Jeg ville gjort det. Bor i et område hvor mange flipper leiligheter og en gjenganger er å bytte til hvite fronter. Anonymkode: 65f31...118
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #5 Skrevet 16. juni 2016 Takk for svar :-) det er enkelt og rimelig å bytte de frontene, så da gjør jeg det Anonymkode: f2f6b...3e8
*nordby* Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Skroget er jo hvitt, ikke bjørk! Så bytt - det koster ikke så mye for fronter. Du kan jo sjekke Finn først om noen selger frontene som du trenger
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Om du bytter frontene så kan du jo ta vare på de i bjørk slik at kjøper kan velge. Jeg er en nylig kjøper som er lei av hvite kjøkken, og spesielt applåd, som jeg levde med i mange år, det er jo et veldig billig kjøkken og det vises. Anonymkode: 67d65...e05 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #8 Skrevet 20. juni 2016 Hvorfor tror du at alle liker hvitt kjøkken? Selv er jeg møkklei av at det er så mye hvitt i alle hjem, og hadde heller ville hatt et kjøkken i bjørk. Og hvorfor bruke penger på noe som likevel snart skal selges? Man vet jo aldri hvilken smak kjøperen har. Anonymkode: 8eb6e...4e7 1
lillesky Skrevet 1. juli 2016 #9 Skrevet 1. juli 2016 Vi satte inn IKEA-kjøkken i det gamle huset nettopp for at de som flyttet inn senere kunne bytte selv om de ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå