Gjest Klaveret Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Er det noen som har hatt, eller kjenner noen som har hatt serotonint syndrom - som kan fortelle hvordan det opplevdes?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Aldri hatt det, aldri hørt om noen som har hatt det. Men vet at det kan komme av for rask opptrapping av SSRI preparater eller ved dårlig kombinasjon av preparater og vet at det er potensielt svært farlig. Tror du at du har det? Anonymkode: cb1f6...145
Gjest Klaveret Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Nei jeg tror ikke jeg har det, men er i risikogruppe ifølge legen, fordi jeg bruker flere preparater som øker serotoninmengden. Har aldri hørt om noen som har hatt det, så lurte litt på det - om det i det hele tatt er noen - og hva en ev. skal være obs på. Har lest endel på nett, men førstehåndsinformasjon er mer interessant
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Hadde isende elektriske støt /prikking (som når benet sover og du prøver å få det igang igjen nesten bare kaldere og mer vondt for man kjenner at det liksom er i nervene i hjernen og ikke huden eller vevet som ved foten) i hodet, overopphetet og kaldsvette om hverandre, øyne og kjeve dirret, og ble psykotisk. Anonymkode: 63a0e...b21
Gjest Klaveret Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Oisann!! Det hørtes ille ut! Tusen takk for at du svarte. Du er den første jeg har hørt det fra... sånn på ordentlig. Jeg har faktisk flere av symptomene du beskriver selv, men har forklart det med andre ting. Og jeg føler ikke at det er blitt verre på tross av doseøkning, så kanskje er det andre årsaker hos meg. Hvem vet? Ikke legene i allefall 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå