AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Fikk beskjed om at jeg har blitt logget ut av Instagram. Jeg har ikke logget ut. Jeg er fortsatt pålogget en annen Instakonto (organisasjon). Fått en del snuksefølgere i det siste, som jeg har slettet underveis. Nå er jeg redd min private konto er hacket. What to do? Panic? Anonymkode: 78ed5...b5a
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk beskjed om at jeg har blitt logget ut av Instagram. Jeg har ikke logget ut. Jeg er fortsatt pålogget en annen Instakonto (organisasjon). Fått en del snuksefølgere i det siste, som jeg har slettet underveis. Nå er jeg redd min private konto er hacket. What to do? Panic? Anonymkode: 78ed5...b5a Du er sikker på at det ikke bare er sesjonen din som har utløpt? Anonymkode: be97b...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Ble logget helt ut. Ikke endret noe passord heller. Fikk lagt til kontoen på nytt og logget inn og da virket alt ok. Håper det ikke var noe tull. Kanskje noen markerte min konto som spam og de gjennomgikk den? Uansett ingen spam på den kontoen Anonymkode: 78ed5...b5a
Radon Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Blir stadig vekk logget ut når jeg er innlogget på en annen bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå