Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har grått, drukket rødvin og knapt sovet på ei uke. Oppdaget noe om den jeg er så glad i som jeg ikke trodde var mulig. Sviket er så uendelig. Jeg klarer ikke å ta alt inn over meg. Er bare så uendelig sliten. Og tom. Orker ikke å snakke med h*n, orker ikke at h*n rører ved meg. Prøver og skjule det for omverdenen. H*n sine barn og mine, familie og venner. Kan ikke snakke om det. Konsekvensene er så alvorlig dersom det kommer ut. Vet ikke om jeg kan fortsette forholdet selv om vi er glade i hverandre. For ikke til å lese, men eksamen nærmer seg. Sleper meg igjennom dagene. Ser bare fram til å legge meg. Vil sove bort alt. Vet ikke hvordan jeg skal orke å fortsette.

Hvorfor jeg skriver dette....

Måtte bare få litt ut. Vet at det her må jeg håndtere alene. Må bare finne styrken min igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Uff da.... ting ordner seg som regel til slutt. Lykke til og en stor klem. :kose:

Gjest josefine6
Skrevet
Har grått, drukket rødvin og knapt sovet på ei uke. Oppdaget noe om den jeg er så glad i som jeg ikke trodde var mulig. Sviket er så uendelig. Jeg klarer ikke å ta alt inn over meg. Er bare så uendelig sliten. Og tom. Orker ikke å snakke med h*n, orker ikke at h*n rører ved meg. Prøver og skjule det for omverdenen. H*n sine barn og mine, familie og venner. Kan ikke snakke om det. Konsekvensene er så alvorlig dersom det kommer ut. Vet ikke om jeg kan fortsette forholdet selv om vi er glade i hverandre. For ikke til å lese, men eksamen nærmer seg. Sleper meg igjennom dagene. Ser bare fram til å legge meg. Vil sove bort alt. Vet ikke hvordan jeg skal orke å fortsette.  

Hvorfor jeg skriver dette....

Måtte bare få litt ut. Vet at det her må jeg håndtere alene. Må bare finne styrken min igjen.

Hei..Jeg er helt ny idag..men kanskje vi kan dele detvi sliter med?Kan ikke du gå på snikk snakk og les det jeg har skrevet samboeren har gjort med meg eller rettere sagt gjør..kaller meg josefine der..Jeg har også funnet ut noe mer enn det som står der som jeg ikke vet hvor jeg skal håndtere..
Skrevet

Hei Josefine

Jeg skal gå inn i morgen og se hva du skriver.

Jeg går i en salig alkoholrus og prøver å takle alle følelser som kommer opp. Finner ingen ro hjemme. Eneste roen er faktisk på lesesalen. Sliter med å holde masken ovenfor hans og mine barn. Glefser. Er så sårende og ufin som bare en skorpion kan være. Har lyst til å rasere alt og alle. Han nettopp gått en times tur i kulda fordi sinnet og fortvilelsen ble for mye. Føler at han bare sitter på gjerdet. Når jeg har rast ut så kan vi fortsette som før. Ingenting kan bli som før. Uansett. Vet ikke om jeg kan fortsette et samliv her. Hadde aldri trodd at sviket kunne være så vondt.

Skrevet

Han må virkelig ha såret deg helt inn til margen sånn som du sliter!

Føler med deg!

Og han gjør ingenting? Forstår han hvor alvorlig sviket er for deg? Klarer dere å prate om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...