AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Jeg har skrevet endel her i det siste, første kur med pergotime så i følge legen burde jeg hatt eggløsning mellom 12 og 13 juni. Nå viser eggløsningstesten to tydelige streker. Når har jeg da eggløsning? Anonymkode: 278e2...dff
Havrekjeksen Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Eggløsningen kommer vanligvis innen 24-48 timer etter LH-toppen (som eggløsningstesten måler). Da har du trolig eggløsning en gang mellom nå og 48 timer fra nå. Kjenner ikke til pergotime så vet ikke om det er vanlig at det skjer senere enn forespeilet.
emhanse Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 16 timer siden, Havrekjeksen skrev: Eggløsningen kommer vanligvis innen 24-48 timer etter LH-toppen (som eggløsningstesten måler). Da har du trolig eggløsning en gang mellom nå og 48 timer fra nå. Kjenner ikke til pergotime så vet ikke om det er vanlig at det skjer senere enn forespeilet. Jo, hos meg har iallfall EL kommet på dag 17-18-19 i stedet for dag 14 med pergotimekur. Blitt gravid 3 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå