Gå til innhold

Når noen ødelegger noe som betyr mye for deg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venn tilbydde seg å ta vare på en håndlaget kaketine som betyr mye for meg, så skulle jeg ringe han for å hente den. Den var gravert inn med navn og årstall. Men han ringte nå og sa han hadde vært den etter lokket så den hadde blitt ødelagt:( ble lei meg.. Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 3797a...522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhell skjer, det må man bare akseptere. Hvis den var verdt noe, kan du jo kreve at han betaler for den, noe han skulle gjort uoppfordret uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så vanskelig når det er en venn.. 

Den i seg selv kostet vel kanskje noen 1000 å få laget, men var mere affeksjonsverdi for meg .. Det var en gave fra mine foreldre..

AnonymBruker
Skrevet

Om det er kaketine av tre så er det mulig å få reparert den så han kan jo betale reperasjon.

Anonymkode: a10b0...eaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk akkurat hentet den. Treverket har slått seg, limet gått opp i selve boksen og den er misfarget av kake. 😢

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke stort du får gjort. Uhell skjer.

Anonymkode: bab42...161

Skrevet

Uhell skjer? Hvorfor kan ikke folk være mere forsiktig med andres ting? Man gjør nå i hvertfall opp for seg!!!

Kjipt med ting som har affeksjonsverdi!!!

Skrevet

Jeg skulle gjerne vite hvorfor du satte kaketinen hos din venn istede for å ha den selv eller sette den hos dine foreldre.

Og hvorfor foreslo denne vennen at han skulle passe på den for deg? Jeg pleier ikke foreslå å passe interiøret til vennene mine.

Hva slags avtale hadde dere i forhold til oppbevaringen? Hadde personen fått lov til å bruke den? 

Fatter ikke at han kunne få seg til å bruke en kaketine av tre som du åpenbart var glad i, og det i tillegg på en sånn måte at den ble missfarget og ødelagt! Hva tenker folk med? 

AnonymBruker
Skrevet

Greia var at vi skulle ha avslutning og det var mere kake igjen, så skulle vi fortesette ute, og jeg skulle jeg egentlig låse den inn, men han tilbød seg å passe på den for meg i bilen, jeg sa jeg kunne bære den i bilen for han og at han måtte være forsiktig med den, det ville han ikke. Når jeg ringte og sa jeg kunne hente den tidligere enn anntatt, sa han ikke noe før en stund etterpå og ringte da og sa hva som hadde skjedd.. kaken lå i et fat inni den (ostekake) og han sa den hadde smeltet i bilen?!!

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greia var at vi skulle ha avslutning og det var mere kake igjen, så skulle vi fortesette ute, og jeg skulle jeg egentlig låse den inn, men han tilbød seg å passe på den for meg i bilen, jeg sa jeg kunne bære den i bilen for han og at han måtte være forsiktig med den, det ville han ikke. Når jeg ringte og sa jeg kunne hente den tidligere enn anntatt, sa han ikke noe før en stund etterpå og ringte da og sa hva som hadde skjedd.. kaken lå i et fat inni den (ostekake) og han sa den hadde smeltet i bilen?!!

Dette må du ta på din egen kappe, TS. Du skulle kastet resten av kaken før du plasserte kakeløpen i bilen.

Anonymkode: eb9d0...f29

AnonymBruker
Skrevet

Dersom noe har så fryktelig stor affeksjonsverdi for deg, hvorfor valgte du å låne den bort da?

Hadde du ikke en til liggende, som du kunne låne bort?

Anonymkode: a21c4...e46

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk akkurat hentet den. Treverket har slått seg, limet gått opp i selve boksen og den er misfarget av kake. 😢

Dette er jo sånt som kan repareres? "Misfargingen" er sikkert bare fett. 

Anonymkode: 0c81a...107

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...