AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Hei! Jeg og kjæresten skal tilbringe noen dager i London. Vår første tur sammen - juhu! Såå jeg lurte på om noen har tips til ting vi bør få med oss når vi er der? Tenker da både på typiske "turistaktiviteter", og på noe som enkelt som piknik. Anonymkode: 6b147...e35
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 http://www.visitlondon.com Anonymkode: 2f361...9a3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 Åh, så mye man kan finne på i London! Når jeg og mannen en sjelden gang har barnefri, finner vi oss en lokal pub og slår oss ned, og går på konsert på kvelden (ofte mye bra i utkantstrøkene, hvis man ikke er så interessert i musicaler og slikt). En romantisk dag i Hyde park kan være fint. Sist vi var der, leide vi "sykkelbåt"? (eh, en båt med pedaler) i Serpentine-sjøen midt i Hyde park. Det var kjempestas. Kan ha med litt snacks og drikke. Fint å chille i parken imellom eventuelle shoppingrunder. Selv om dere er voksne, er det ABSOLUTT anbefalt å rusle til Dianas memorial fountain, i utkanten av parken. Det er forfriskende å rusle rundt på "stien" i vannet, både for barn og voksne. Vi oppdaget denne såkalte fontenen sist vi var i London, og det blir nok et fast innslag når vi er der om sommeren. Anonymkode: 7b302...e74
Glitnir Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Ligger en lang London-tråd på førstesiden her, ta en titt på den.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Både british museum og naturhistorisk museum er absolutt verdt en tur!! Her kan man bruke en hel da (og sikkert flere dager også) på å se seg igjennom alt! Her vert en gang på begge disse museumene og tenker nå i ettertid at jeg gjerne kunne tatt meg en tur til uten at det hadde blitt kjedelig! Det er fri inngang, med mulighet for å donere penger på veien ut Ellers er jo London eye en fin måte å få en utkikk på byen og hvor gigantisk den er! Tower bridge er og et fint syn, sjekk gjerne ut nettsidene til broen for å se når den åpner for å slippe igjennom båter! Dette skjer ikke så ofte og jeg har et mål om å få med meg dette en gang jeg er i London! Ellers er jo en rolig vandring i Hyde park, gjerne med medbrakt lunsj en fin ting å gjøre også! Eller leie sykkel! Vil og anbefale en tur til Camden og/eller Notting hill & Portobello!! Bli kjent med tubesystemet og kjøp turist-oystercard, tuben tar deg frem dit du skal mye raskere enn buss og taxi! Selv om en busstur også er gøyalt, oversiktene på busstoppene er så lette å forstå at her er det umulig å ta feil, og tar du feil? Bare gå av på neste stopp og hopp på rett buss Anonymkode: 66c26...eed
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 I Camden har de en kul Swingersklubb, sjekk den ut! En romatisk ting å gjøre på første kjærestetur sammen! Anonymkode: 1ecf8...1a6
FayFerner Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: I Camden har de en kul Swingersklubb, sjekk den ut! En romatisk ting å gjøre på første kjærestetur sammen! Anonymkode: 1ecf8...1a6 Ehhh, er det romantisk å dra på Swingersklubb med kjæresten nå om dagen eller? Følger visst ikke med i tida, jeg!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 Er dere der på en lørdag så mååå dere dra til Portobello road. Anonymkode: 47608...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå