Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #1 Del Skrevet 3. november 2004 Er det nokon som veit kor eg kan få tak i dette? Eg meiner eg har sett det som velkomst-tilbod i ein eller annan bokklubb, det er ikkje tilfeldigvis nokon som har sett det og veit kor eg kan melde meg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #2 Del Skrevet 3. november 2004 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. november 2004 #3 Del Skrevet 3. november 2004 de har det på ikea... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #4 Del Skrevet 3. november 2004 Sitat de har det på ikea... Ikkje sånne stilige som eg har sett.. Hmmm.. Det beste hadde jo vært å meldt seg inn i den bok-klubben då, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #5 Del Skrevet 4. november 2004 Åh, eg har så lyst på slike fat!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #6 Del Skrevet 4. november 2004 Figgjo har firkanta fat. http://www.figgjo.no/produkter/serier/front/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #7 Del Skrevet 4. november 2004 Hmmm.. Er ikkje heilt sånne eg er på jakt etter trur eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2004 #8 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har firkantede fat fra Con Gusto og er kjempefornøyd med dem. Veldig enkle, og veldig fine. Fatene selges bla på Tilbords - og koster ikke mer enn 79,- per stk. http://www.culina.no/images/ConGusto_brosjyre.pdf (bilde av det aktuelle fatet er på side fire) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristi Skrevet 5. november 2004 #9 Del Skrevet 5. november 2004 En vennine av meg har fra www.karitrestakk.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. november 2004 #10 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg kjøpte et firkanta fat fra Skeidar i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 7. november 2004 #11 Del Skrevet 7. november 2004 har du sett på living ?? de har firkanta fat. ellers så er det mange små gave- og interiør butikker som har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2004 #12 Del Skrevet 7. november 2004 Takk skal de ha! Får ta meg ein tur og kikke litt rundt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #13 Del Skrevet 7. november 2004 Synes dette fra Amoramica er fint, men det fås vel bare på homeparties. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 7. november 2004 #14 Del Skrevet 7. november 2004 Julienne skrev: Synes dette fra Amoramica er fint, men det fås vel bare på homeparties. enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #15 Del Skrevet 8. november 2004 Har et veldig likt fat som det svarte, kjøpte mitt på BlackDesign! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. november 2004 #16 Del Skrevet 8. november 2004 Sitat Hmmm.. Er ikkje heilt sånne eg er på jakt etter trur eg.. Det hadde vært lettere å hjelpe deg hvis du beskriver det fatet du har lyst på. Er det glass, porselen, keramikk? Ildfast, kakefat, serveringsfat etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prycilla Skrevet 9. november 2004 #17 Del Skrevet 9. november 2004 Kremmerhuset har firkantede fat. Flere typer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. november 2004 #18 Del Skrevet 9. november 2004 Vi har selv hvite firkantede fat i serien ConGusto som selges på TilBords...er strålende fornøyde!! De har matchende fat i frostet glass (dekketallerkener etc.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2004 #19 Del Skrevet 12. november 2004 Eg tenkte i grunnen på vanleg middags-servise. Lyst og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå