lillsunshine Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Lurer på om dette har skjedd med flere? Jeg har den siste tiden vært inne på snapchat, plutselig har jeg fått en feilmelding om at noe har gått galt og jeg har da blitt logget ut og har måttet logge inn på nytt. Dette har skjedd 2-3 ganger. Jeg bruker android. Noen flere som har opplevd dette? Er dette en feil hos appen eller kan dette tyde på at jeg har blitt hacket/at noen andre har logget inn på min bruker? Jeg kan ha nevnt passordet jeg bruker (i en annen innloggingssammenheng) til exen, så det er en mulighet for at han har logget inn og snoket, men jeg tror ikke det. Er det noen måte å se om andre har logget inn på brukeren? Eller er det rett og slett bare et problem som ligger hos appen?
lillsunshine Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2016 Sjekket innstillingene mine nå og ser at jeg har sms-vertifisering for innlogging på nye enheter. Så da er nok exen min utelukket. Kan jeg likevel ha blitt hacket (men hva er vitsen med det?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå