AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Har lagt inn søknad på farmen. Tror ikke jeg kommer med og vet ikke helt om jeg faktisk vil heller. Noen andre? Noen som har kommet videre til casting? Hva skjer der? Er så nyskjerrig😁 Anonymkode: fcd20...5f5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Kanskje ikke helt det samme, men jeg meldte meg på Kvitt eller Dobbelt som barn og kom til casting Der fikk alle skriftlige oppgaver basert på temaet vårt, og vi hadde et ti minutters intervju foran masse kameraer. Jeg gikk (heldigvis) ikke videre. Anonymkode: 8ea7c...fbb 2
Gjest Badebuksa Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Mitt største mareritt hadde vært å være med i Paradise Hotel 2
♥Missy♥ Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Den 17.6.2016 at 19.38, Gjest Badebuksa skrev: Mitt største mareritt hadde vært å være med i Paradise Hotel Mitt største mareritt hadde vært å sett noen jeg kjenner på PH 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 Jeg meldte meg på fjorårets Anno, men kom ikke med. Anonymkode: f4f2d...3a9 1
Gjest haze Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 (endret) Jeg har ikke meldt meg på selv, men har nære familiemedlemmer som har vært med på realityprogram. Det er viktig å skille seg litt ut. De ønsker å ha veldig ulike mennesker med for å skape drama/konflikt, og kanskje noen like som gjør at det oppstår gode vennskap. Kanskje har du en spesiell historie om et eller annet? Med fare for å bli gjenkjent kan jeg dessverre ikke si hvilke familiemedlemmer eller hvilken historie/bakgrunn som gjorde at de ble valgt ut. På casting blir man stilt mange ulike spørsmål, vet dessverre ikke så mye om hvilke spørsmål. Det er viktig å ikke legge skjul på noe. Endret 23. juni 2016 av haze
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 Ble spurt om jeg ville delta på en av de tidligste sesongene av Robinson. Takket nei. Anonymkode: b9a2f...0ec
Monky6 Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 Ble spurt av casting om å være med på Anno, men ikke min kopp te. Sikkert blitt fin tv av det, men jeg er ikke fan av sånn realitygreier.
annebanane Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 Bestevenninnen prøvde å melde oss på charterfeber en gang Hun har vel tenkt på å melde oss på det meste av rarere serier. Heldigvis har det aldri blitt noe av siden mange har delen "send inn video av deg/dere". 2
frk91 Skrevet 24. juni 2016 #11 Skrevet 24. juni 2016 En kompis har blitt spurt om å være med på Paradise flere år på rad, og i forrige sesongs Anno. Tror de aller fleste blir castet til å være med, de resterende må virkelig selge seg selv på intervju og ikke være helt a4. 1
Shinigami Skrevet 24. juni 2016 #12 Skrevet 24. juni 2016 Kanskje ikke helt det samme, men meldte meg på Vil du bli millionær, og jeg ble kalt inn til audition. Der skulle man gjøre en quiz i første runde, og hvis man gikk videre, så ble man intervjuet i et rom sammen med de andre som gikk videre. Jeg kom ikke noe lengre enn det 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #13 Skrevet 24. juni 2016 Jeg meldte meg på første sesongen av Anno. Først måtte jeg gjøre et Skype-intervju med to i produksjonen. Gikk videre til andregangsintervju. Her ble jeg intervjuet (grillet spør du meg) med alle slags spørsmål. Tror det var 10 stk som satt bak en pult og fulgte med på alt du sa. I tillegg var det et kamera der som filmet alt du sa. Jeg syntes det var dritskummelt. Kom ikke med. Jeg skilte meg ikke ut sammenlignet med de andre som var på intervju. Jeg var nok for "vanlig" Anonymkode: 34485...e6e 1
Fame Skrevet 25. juni 2016 #14 Skrevet 25. juni 2016 Den Thursday, June 16, 2016 at 17.13, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke helt det samme, men jeg meldte meg på Kvitt eller Dobbelt som barn og kom til casting Der fikk alle skriftlige oppgaver basert på temaet vårt, og vi hadde et ti minutters intervju foran masse kameraer. Jeg gikk (heldigvis) ikke videre. Anonymkode: 8ea7c...fbb Jeg meldte meg også på! I 2009. Hadde Twilight som tema og kunne alle spørsmålene. Rettet til og med på er par feil I spørsmålene... men klarte å si på intervjuet at jeg ikke liker å være foran kamera :D Så det var noen med Twilight som tema på programmet og jeg kunne alt der og..... jaja, ikke 90 000 på meg 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #15 Skrevet 9. juli 2016 Har meldt meg på paradiset Hotel, bare for morro skyld. Var igjennom to intervju, og kom videre til siste og avgjørende men da feiga jeg ut. Var gøy å være på intervju, satt vell 6 "dommere" + kamera der.. Ble stilt mange rare og drøye spm + en case. (Lik det man får på programmet.) Husker jeg fikk spm om hvor spontan jeg var, og når de telte til 3 skulle jeg gjøre det første som falt meg inn. Jeg kledde meg naken. SURPRISE!!!! Tror de ble skuffa når jeg trekte meg moahaa Anonymkode: f1f78...ca8 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #16 Skrevet 15. mars 2017 Drar opp denne jeg. Hva slags folk er det egentlig som blir invitert til audition uten å søke? Handler det om bekjentskaper eller er de kjent for et eller annet? Anonymkode: fcd20...5f5 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #17 Skrevet 15. mars 2017 Anno er vanskelig. Og ingen premie. Hadde ikke gidder 10 uker der for kun et borgerskap. De burde fått premie. Anonymkode: 9f620...cda 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #18 Skrevet 15. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drar opp denne jeg. Hva slags folk er det egentlig som blir invitert til audition uten å søke? Handler det om bekjentskaper eller er de kjent for et eller annet? Anonymkode: fcd20...5f5 Vil tro at det mye innenfor instagram, blogg, være kjent innenfor festemiljøet, osv Anonymkode: 25042...247
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #19 Skrevet 15. mars 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drar opp denne jeg. Hva slags folk er det egentlig som blir invitert til audition uten å søke? Handler det om bekjentskaper eller er de kjent for et eller annet? Anonymkode: fcd20...5f5 Når det gjelder paradise hotell så er det bekjentskap i utelivsbransjen. Og noen som jobber som modeller. Anonymkode: 56f59...d68
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #20 Skrevet 17. mars 2017 Vet om en her inne som har meldt seg på farmen ihvertfall. Håper han kommer med, det fortjener han virkelig. Anonymkode: 9a435...2c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå