Josse91 Skrevet 16. juni 2016 #1 Del Skrevet 16. juni 2016 Hei jeg er en jente på 25 år som virkelig trenger en hobby. Jeg trenger sårt tips og råd på hva jeg kan gjøre som hobby da jeg sitter her helt blank selv. Dette er ingen enkel oppgave da det er en del ting jeg har prøvd men det ikke har fungert. Legger ut først litt info om meg selv og så litt info av hva jeg har prøvd. meg selv : liten tålmodighet, lite med ro i kroppen, kan gi opp litt lett, har sosial angst, liker å hjelpe andre mennesker, liker å sitte på dataen, liker å gå tur med hunden og liker litt å sortere. jeg har prøvd å lage : armebånd, smykker, og scrap bok, jeg har prøvd å sy, strikke og hekle, tegne, fargelegge og laget kort. Det skal nå sies at disse tingene varte i max en uke så gadd jeg ikke mere men jeg håper dere kan hjelpe meg med å komme opp med en flott ide 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 16. juni 2016 #2 Del Skrevet 16. juni 2016 Matlaging. Det er en hobby som både er gøy og nyttig. Man har jo allerede et hobbyrom, kjøkkenet. Matlaging er også veldig mangfoldig. Du kan spesialisere deg på å steke biff. Eller som jeg gjorde, hvordan steke det perfekte bacon. Finn din greie. Matlaging er også populært, det er lett å be folk komme å smake, eller være med å lage. Dessuten er vi jo nødt til å spise hver dag, så hvorfor ikke gjøre litt gøy ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaff Skrevet 17. juli 2016 #3 Del Skrevet 17. juli 2016 Trening er jo et alternativ:) Mange som ser på trening som sin hobby eller interesse. Du får trent både hunden og deg selv, og får noe av rastløsheten ut av kroppen. En annen ting du kan gjøre, er å skaffe deg et fotoapparat som du kan ta med deg på lufteturene dine. Ta bilder av det som fanger interessen din, enten det er hus, landskap eller blomster, og da får du slått 3 hele fluer i ett smekk!:) Trening, lufteturer og fotografering. Og siden du liker å sitte foran dataen også, så kan du bruke tiden din til å redigere bildene du har tatt, kanskje lagt dem ut på nettet, eller bare ha dem på pc-en din til egen glede og fornøyelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå