Gå til innhold

Får selger vite hvem som står på lista til megler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker jo at det er uheldig i forhold til når en bor på små plasser?

Anonymkode: f6427...bc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, normalt vil selger få vite hvem som står på lista. 

Skrevet

Jeg har solgt hus fire ganger via tre meklere. Aldri fått vite hvem som har satt seg på liste og heller ikke hvem som legger inn bud før helt på slutten av budrunden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sulosi skrev:

Jeg har solgt hus fire ganger via tre meklere. Aldri fått vite hvem som har satt seg på liste og heller ikke hvem som legger inn bud før helt på slutten av budrunden.

Da kan du ikke ha solgt leilighet i det siste for man får beskjed om hvem som har lagt inn bud. Her i Oslo er det slik ihvertfall. 

Anonymkode: 75291...a4a

Skrevet

Hvis det er det du er opptatt av så har du som selger selvsagt innsynsrett i all nevnte informasjon.

Skrevet

Hvis du spør får du sikkert vite, men jeg greier ikke se for meg hvorfor det skulle være viktig...

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du ikke ha solgt leilighet i det siste for man får beskjed om hvem som har lagt inn bud. Her i Oslo er det slik ihvertfall. 

Anonymkode: 75291...a4a

Bor ikke i Oslo så praksis er sikkert forskjellig. Jeg har ikke spurt om å se listene heller, hvorfor skulle jeg det? For meg blir det snoking.

AnonymBruker
Skrevet

Bud er en ting, tenkte kun på interesselisten over hvem som får info når budrunden er i gang.

Anonymkode: f6427...bc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...