Gå til innhold

Poledance/fitness

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som driver med det? Vurderer å begynne for  å holde meg i form. da jeg hater alle andre typer trening. Må kjøpe stang som ikke lager merker i tak eller gulv. Noen å anbefale?  Det virker vanskelig, så trenger nok mye øving, men går det an å lære seg alt hjemme selv bare ved å se videoer f.eks? Noe annet jeg bør tenke på?

Anonymkode: 5b29c...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det går vel an å lære seg på egenhånd - men ville anbefalt å ta et kurs for nivå 1 om ikke mer :) Det er kanskje snakk om 6-8 uker av ditt liv - hvor du kan bli mye tryggere, være sikker på at du gjør riktig, og ha struktur i treningen i starten. 

Ellers anbefaler jeg absolutt å investere i en skikkelig X-pole! De festes kun med friksjon, og er de mest stabile/trygge på markedet. Er dem som anbefales der jeg har gått på kurs også, og dem som brukes der :) !  

Tingen er at de koster noen tusenlapper, så jeg tenker at i tillegg til de andre grunnene jeg har nevnt, så er et kurs lurt for å se om dette faktisk er noe du føler du kommer til å drive på med i lengden ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...