Gå til innhold

Hvorfor har noen behov for å være spydig på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er et eksempel på hvorfor folk svarer andre spydig, du fordummer deg selv og sporer av i en tråd. 

Anonymkode: b894c...ee2

Svaret mitt var godt innenfor det som er temaet i denne posten. For øvrig registrerer jeg at du har gått over fra hersketeknikker til personangrep.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Erazor skrev:

Svaret mitt var godt innenfor det som er temaet i denne posten. For øvrig registrerer jeg at du har gått over fra hersketeknikker til personangrep.

Hvordan kan man komme med personangrep mot en man ikke kjenner, og ikke vet noe som helst om? (Bortsett fra at du er noe forvirret hvis man ser på profilbildet). Den var ny! Du er forresten med i klubben: "Vi som svarer spydig i tråder på Kvinneguiden". 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man komme med personangrep mot en man ikke kjenner, og ikke vet noe som helst om? (Bortsett fra at du er noe forvirret hvis man ser på profilbildet). Den var ny! Du er forresten med i klubben: "Vi som svarer spydig i tråder på Kvinneguiden". 

Jeg oppfatter det som om du ikke helt vet (eventuelt later som om du ikke vet) hva du kommuniserer i postene dine, og da ser jeg ikke noe poeng i å fortsette noen diskusjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Erazor skrev:

Du kunne gjerne ha påpekt at dette var et eksempel på en som forsøker å belære og snakke ned til trådstarter. Godt eksempel, forresten.

Hvem kunne gjerne ha påpekt? Forsto ikke helt hvem du henvender deg til her :) 

Anonymkode: 9ba59...06e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Erazor skrev:

Jeg oppfatter det som om du ikke helt vet (eventuelt later som om du ikke vet) hva du kommuniserer i postene dine, og da ser jeg ikke noe poeng i å fortsette noen diskusjon.

Oi, der kom hersketeknikken og spydigheten, begge deler på én gang. Du er visst sjefen over alle spydighetssjefer, gratulerer. Diplom på vei i postkassa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...