AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Jeg har lenge nå vert veldig øm i ene brystet når jeg tar på det, eller er borti. Trodde det kun var pga mensen, men så har det vært hele tiden i snart 2 mnd.. Andre som har hatt noe lignende og vet hva det kan være? Legen sa at det ikke er brystkreft for det var ikke vanlig å vær øm/ smerte da? Anonymkode: 475dd...262
carne Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 (endret) Jeg har samme problem, samt en stor hoven kul under brystvorte (brystet er merkbart større enn tidligere). Jeg skal utredes for brystkreft. Legen henviste meg videre på dagen. Har fått time til undersøkelser om en uke. Lege sa, smerte er et godt tegn. Samt min unge alder, hvor man får like symptomer på bindevevsknuter. Mine "dårlige" tegn var at det startet som heftig kløe et par uker, og en udefinerbar kul. Bare hevelse/forandring. Om legen din undersøkte brystet ditt, og konkluderte med at det ikke er brystkreft. Ta det med ro og forsøk å glemme skremselen. Symptomer på bryst er en av de hyppigste grunnene for at kvinner oppsøker lege. Det er altså ikke uvanlig at man kjenner forandringer i brystet. Endret 20. juni 2016 av carne
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 5 timer siden, carne skrev: Jeg har samme problem, samt en stor hoven kul under brystvorte (brystet er merkbart større enn tidligere). Jeg skal utredes for brystkreft. Legen henviste meg videre på dagen. Har fått time til undersøkelser om en uke. Lege sa, smerte er et godt tegn. Samt min unge alder, hvor man får like symptomer på bindevevsknuter. Mine "dårlige" tegn var at det startet som heftig kløe et par uker, og en udefinerbar kul. Bare hevelse/forandring. Om legen din undersøkte brystet ditt, og konkluderte med at det ikke er brystkreft. Ta det med ro og forsøk å glemme skremselen. Symptomer på bryst er en av de hyppigste grunnene for at kvinner oppsøker lege. Det er altså ikke uvanlig at man kjenner forandringer i brystet. Nei hun undersøkte ikke brystet nå. Men for 4-5 mnd siden( alt kan skje på de mnd) men det er bare vondt om jeg trykker på et punkt på brystet eller er borti. Ikke ellers.. Så skjønner ikke hva det kan være Anonymkode: 475dd...262
Sool Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Du burde dra til fastlegen å få brystene undersøkt ordentlig. Hvis det har vart i flere måneder er det lurt å ta en undersøkelse. Kanskje du har en infeksjon å trenger antibiotika. Har du andre forandringer i brystet enn at det ene brystet er ømt? Det kan skje at man har smerter i brystet som er "kroniske". Gir ingen forklaring på hvorfor men er ikke uvanlig. Jeg sjekket brystene mine for noen dager siden. Og smerter er ikke normalt oftest når det kommer til brystkreft. Men ja få de sjekket igjen ordentlig Å tror ikke du skal bekymre deg for brystkreft om du har tenkt tanken. Men jeg er ikke lege så kan ikke si alt med garanti men er ganske sikker Smerter i brystene er faktisk ikke et vanlig symptom på brystkreft. Faktisk har færre enn 1 av 10 kvinner med brystkreft smerter som viktigste symptom.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 Den 21. juni 2016 at 17.49, Sool skrev: Du burde dra til fastlegen å få brystene undersøkt ordentlig. Hvis det har vart i flere måneder er det lurt å ta en undersøkelse. Kanskje du har en infeksjon å trenger antibiotika. Har du andre forandringer i brystet enn at det ene brystet er ømt? Det kan skje at man har smerter i brystet som er "kroniske". Gir ingen forklaring på hvorfor men er ikke uvanlig. Jeg sjekket brystene mine for noen dager siden. Og smerter er ikke normalt oftest når det kommer til brystkreft. Men ja få de sjekket igjen ordentlig Å tror ikke du skal bekymre deg for brystkreft om du har tenkt tanken. Men jeg er ikke lege så kan ikke si alt med garanti men er ganske sikker Smerter i brystene er faktisk ikke et vanlig symptom på brystkreft. Faktisk har færre enn 1 av 10 kvinner med brystkreft smerter som viktigste symptom. Har ingen andre forandringer i brystet nei..det er kun vondt om jeg tar på et punkt der ved brystet, eller om jeg er borti med noe... Anonymkode: 475dd...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå