AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Hei. Det verste jeg vet er å bli tatt bilde av og alle rundt meg vet det. Likevel så blir det tatt og lagt ut bilder av meg. Og det gjør meg jo ''deprimert'' etter å ha sett bilde. Da er jeg ikke glad lenger, jeg hater utseendet og livet mitt.. Hvordan skal jeg få dem til å slutte ta bilde av meg? Jeg har sagt ifra, og jeg gjemmer meg.. likevel slutter de ikke. Må de plage en stygg jente som ser ut som ku på bilder? Anonymkode: d7723...da7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Slik jeg ser det har du to muligheter: 1. Slutt å henge med folk som ikke repsekterer ønskene dine - eller som til og med mobber deg dersom det ikke er ønskelig er vel den eneste løsningen: 2. Ikke vær på sosiale medier, da slipper du å se bildene folk tar av deg Anonymkode: 3eeb3...73b
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik jeg ser det har du to muligheter: 1. Slutt å henge med folk som ikke repsekterer ønskene dine - eller som til og med mobber deg dersom det ikke er ønskelig er vel den eneste løsningen: 2. Ikke vær på sosiale medier, da slipper du å se bildene folk tar av deg Anonymkode: 3eeb3...73b Min største frykt er å bli gjenkjent på sosiale medier. Må vel slette facebook osv. Anonymkode: d7723...da7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Det er ikke lov å legge ut bilder av andre uten deres samtykke. Så si at du anmelder dem hvis de ikke slutter. Anonymkode: 5a142...37e 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Hehe, du er litt vel overdramatisk pga et bilde. Tenk deg litt om, det er jo ganske morsomt å bli nærmest suicidal av å se et bilde av seg selv. La vær å se så mye på deg selv om det plager deg. Men egentlig burde du bare akseptere at noen er penere enn andre og å leve i 80 år og syns synd på seg selv av den grunn er vel ikke optimalt? Jeg er ikke spesielt pen jeg heller, men jeg har lært meg å leve med det. Så lenge du er rettferdig mot andre mennesker, er snill når andre fortjener det, setter grenser når de oppfører seg dårlig, vil folk like deg alikevel. Har du aldri møtt et menneske som kanskje ikke er så pen, men som får folk til å le, bli i godt humør eller som bare er avslappende å være rundt? Anonymkode: 51c93...3e2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Den 17. juni 2016 at 10.36, AnonymBruker skrev: Hehe, du er litt vel overdramatisk pga et bilde. Tenk deg litt om, det er jo ganske morsomt å bli nærmest suicidal av å se et bilde av seg selv. La vær å se så mye på deg selv om det plager deg. Men egentlig burde du bare akseptere at noen er penere enn andre og å leve i 80 år og syns synd på seg selv av den grunn er vel ikke optimalt? Jeg er ikke spesielt pen jeg heller, men jeg har lært meg å leve med det. Så lenge du er rettferdig mot andre mennesker, er snill når andre fortjener det, setter grenser når de oppfører seg dårlig, vil folk like deg alikevel. Har du aldri møtt et menneske som kanskje ikke er så pen, men som får folk til å le, bli i godt humør eller som bare er avslappende å være rundt? Anonymkode: 51c93...3e2 Ja, dette er jo helt hysterisk artig. Anonymkode: db342...0aa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå