maki Skrevet 3. november 2004 #1 Skrevet 3. november 2004 Da var siden vår oppe også. Ekke så mye der ennå men mer kommer, kom gjerne med ros eller kritikk http://www.akosiwa.net/4juni/
Gjest Xavia Skrevet 3. november 2004 #2 Skrevet 3. november 2004 Så det er deg på avataren...trodde det var et dukke ansikt jeg... Hjemmesiden din har jeg ikke fått kikket så mye på, men det som slo meg var at den rosa skriften var vanskelig å lese.
maki Skrevet 3. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2004 er nok meg ja Takk Da har jeg bytta til en litt mørkere rosafarge, hvis ikke det hjalp no særlig får jeg bare bytte til svart.
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 Den sida var jo knallfin!! Flink du!! Men var litt vanskeleg å lese ja..
Bokalven Skrevet 3. november 2004 #5 Skrevet 3. november 2004 Første jeg tenkte var "Oi, så ROSA!" Ville nok byttet ut rosa skrift med en mørkere farge, f. eks, mørk, mørk lilla. Teksten som er rosa og hvit er vanskelig å lese hos meg.
maki Skrevet 3. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2004 Den sida var jo knallfin!! Flink du!! Men var litt vanskeleg å lese ja.. Takk Første jeg tenkte var "Oi' date=' så ROSA!" Ville nok byttet ut rosa skrift med en mørkere farge, f. eks, mørk, mørk lilla. Teksten som er rosa og hvit er vanskelig å lese hos meg.[/quote'] Hehe veldig gla i rosa jeg :oops: Har bytta litt på fargene igjen, håper det nå går ann å lese hos alle.
Vivekke Skrevet 3. november 2004 #7 Skrevet 3. november 2004 Flott side du har laget! Jeg er imponert! Synes ikke det er noe vanskelig å lese teksten jeg, men har ikke sett hvordan sida var tidligere - så jeg kan ikke sammenligne.. Så at det stod "kriken er bestilt" - det kan du jo fort rette opp! (er litt pirkete jeg... )
maki Skrevet 3. november 2004 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2004 Flott side du har laget! Jeg er imponert! Synes ikke det er noe vanskelig å lese teksten jeg, men har ikke sett hvordan sida var tidligere - så jeg kan ikke sammenligne.. Så at det stod "kriken er bestilt" - det kan du jo fort rette opp! (er litt pirkete jeg... ) Tusen takk *rettet skrivefeil" Det er flott
Bokalven Skrevet 4. november 2004 #12 Skrevet 4. november 2004 Jeg synes den er litt lettere å lese nå, selv om overskriften fortsatt blander seg litt mye med resten. Ellers kunne det kanskje være en idé å få noen til å lese korrektur for deg, siden du har ganske mange skrivefeil (spesielt orddelingsfeil). Eller bryr du deg kanskje ikke så mye om akkurat det?
maki Skrevet 4. november 2004 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2004 Jeg synes den er litt lettere å lese nå, selv om overskriften fortsatt blander seg litt mye med resten. Ellers kunne det kanskje være en idé å få noen til å lese korrektur for deg, siden du har ganske mange skrivefeil (spesielt orddelingsfeil). Eller bryr du deg kanskje ikke så mye om akkurat det? Jeg har dystleksi, retter feil når jeg ser dem, men problemet er jo nettopp det at jeg ikke ser dem, er dritt lei ord boka etter skoletiden, så gidder ikke bruke den med mindre jeg må.
Bokalven Skrevet 4. november 2004 #14 Skrevet 4. november 2004 Jeg har dystleksi, retter feil når jeg ser dem, men problemet er jo nettopp det at jeg ikke ser dem, er dritt lei ord boka etter skoletiden, så gidder ikke bruke den med mindre jeg må. Nei, det var derfor jeg tenkte du kunne få noen du kjenner til å se over det for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå