AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Jeg har alltid pleid å foretrekke menn som er eldre enn meg, men nå har jeg truffet en mye yngre mann som er veldig tiltrekkende. Han er 20 år og jeg er over 30. Veldig uvant å føle tiltrekning til en som er så ung, men det er noe med han. Antakelig ser han bare på meg som en gammel dame. Jeg er ikke så veldig mye å se på, men tror jeg ser litt yngre ut enn jeg er, for jeg har opplevd å bli forsøkt sjekket opp av yngre menn før (23-24 år). Det får nok bli med tanken, men er det noen av dere unge menn som kunne vært interessert i ei dame som var over 10 år eldre enn dere? Det hadde vært snakk om et rent seksuelt forhold, har ingen illusjoner om at vi kunne hatt et ordentlig forhold. Anonymkode: ae909...115
Bergen32 Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Absolutt.Alder er i utgangspunktet bare ett tall.Kjemi og personlighet kommer i første rekke.Når det er sagt har eg alltid foretrekt damer som er eldre en meg selv,syns de er mer tiltrekkenende og selvsikre:)
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Jeg har det på nesten samme måte, har blitt helt betatt av en 15(!!!!) år yngre mann. Normalt faller jeg for de på omtrent min egen alder, noen ganger litt yngre, men aldri så ungt som dette... Han er interessert i meg også, og ganske så pågående vil jeg si. He he. Jeg holder igjen fordi jeg synes aldersforskjellen er for drøy, men skulle strengt tatt ønske jeg kunne gi f i den.. Jeg tror ikke han pleier å falle for eldre heller, han sier det er MEG han liker, alderen har ikke så mye å si for ham (som for meg...) Anonymkode: 3c792...eee
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 Ja, dette er absolutt TURN ON! Hilsen gutt/mann! Anonymkode: 0dfd3...214
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #5 Skrevet 16. juni 2016 Et seksuelt forhold til en som fortsatt ser ut som et barn? Nei takk. Anonymkode: 355dc...393
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå