AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Lager eller prøver dere ut nye middagsretter hver uke? Vi prøver ut nye ting hver uke, teste ut en ny rett eller en ny vri på noe vi har lagd før. Vi skriver ukemeny og da søker jeg litt på nett når jeg lager handleliste og finner noe nytt. Hos oss er det blitt en vane og vi gleder oss alltid til å prøve nye ting. Anonymkode: 4c6dd...280
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Hva nytt lager du da f.eks? Anonymkode: 160df...631
John_Felipe Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Hver uke, må holde spenningen i gang + er så deilig å prøve ny mat hele tiden! Er ofte jeg har en hel uke med et mat tema å, forrige uke hadde jeg Mat fra midtøsten YUM Gleder meg til neste uke, da blir det SLOWCOOK mat hele uken!!!! mhmmmmm! Så er Masterchef Australia en av min favoritt programmer, får mye inspirasjon derfra
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Glemte jo helt å si noe om hva jeg hr laget som er nytt i det siste. Nå denne uka har vi spist ertesuppe med løpstikke. Veldig lett, det er en potetsuppe, med frosne grønne erter og massevis av løpstikke. Har hatt løpstikke i hagen i årevis, men det er første gang jeg bruker den Anonymkode: 4c6dd...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå