Gå til innhold

Hun hadde sex med en kompis, og nå er hun keen på meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at en person prøver seg på kompisen/venninna til en man har hatt sex med? En kompis hadde sex med en dame noen ganger, men hun var for intens, så han orket ikke mer. Jeg tror hun har ADHD eller noe, og har ikke verdens beste sosiale antenner. Og nå prøver hun seg på meg. Ganske uaktuelt for meg å innlede noe med en dame som har ligget med en av mine kompiser.

For noen måneder siden ville hun treffe meg, og jeg tolket det som en date. Det var helt uaktuelt, så jeg takket nei. Ok. Men så gjorde hun et nytt fremstøt senere, og jeg ville fortsatt ikke treffe henne. Da ble hun furt, mente at det var meg det var noe galt med, jeg er ikke sosial nok og hun begynte å sammenligne meg med kompisen min, han jeg nevnte som har hatt sex med henne. Dette avsnittet er egentlig ikke så relevant, men jeg ville ha det med.

Men altså, hvor vanlig er dette? Kunne du selv innledet noe med en mann/dame som har ligget med noen i din nærmeste krets?

Anonymkode: 4f491...498

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig hun bruker deg for å gjøre kompisen din sjalu. 

Anonymkode: 1fa15...ba6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig hun bruker deg for å gjøre kompisen din sjalu. 

Hun er kanskje dum nok til å gjøre noe sånt, men har null tro på at han vil ha henne tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er kanskje dum nok til å gjøre noe sånt, men har null tro på at han vil ha henne tilbake.

Kanskje ikke, men mulig at hun prøver uansett. Du an være en måte å beholde han i livet sitt på. 

Skrevet

Synes du skal si det rett ut.
"Du er sikkert en bra dame, men for meg er det for kleint ettersom du har holdt på med kompisen min". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er relativt vanlig å være innom flere i samme gjeng /krets ja. Alltid noen som kjenner noen osv og det er jo vis nye folk (inkl dates) at man treffer nye folk og vipps faller man for kompisen istedet. Been there done that :)

Anonymkode: 1bef9...8c1

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, :-) anna skrev:

Synes du skal si det rett ut.
"Du er sikkert en bra dame, men for meg er det for kleint ettersom du har holdt på med kompisen min". 

Det nytter ikke, for hun vil bare si at hun har vennskapelige hensikter.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det nytter ikke, for hun vil bare si at hun har vennskapelige hensikter.

Da sier du at det ikke har noe å si om hun bare har vennskapelige hensikter fordi jeg syns det er kleint å innføre vennskap med eksene/datsa til kompisene mine. Hun bruker deg garantert for å gjøre han sjalu, er ganske vanlig taktikk blant jenter.

Anonymkode: 107f8...5e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da sier du at det ikke har noe å si om hun bare har vennskapelige hensikter fordi jeg syns det er kleint å innføre vennskap med eksene/datsa til kompisene mine. Hun bruker deg garantert for å gjøre han sjalu, er ganske vanlig taktikk blant jenter.

Garantert, faktisk. Kanskje 10 % sjanse for at dette bare er for å gjøre ham sjalu, og 90 % for at hun faktisk vil ha meg, hvis vi forutsetter at hun prøver seg på noe utover det helt vennskapelige.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Garantert, faktisk. Kanskje 10 % sjanse for at dette bare er for å gjøre ham sjalu, og 90 % for at hun faktisk vil ha meg, hvis vi forutsetter at hun prøver seg på noe utover det helt vennskapelige.

Kompisen din gadd ikke mer, også hopper hun på deg neste. Du er nr 2 her i beste fall, og med tanke på at det var han som endte det og hun sammenligner deg med han, så er det nærliggende å tro hun gjør det for å skape en reaksjon hos kameraten din.

AnonymBruker
Skrevet

Så innbillsk du er..

Anonymkode: 03a45...b03

AnonymBruker
Skrevet

Kompisen din gadd ikke mer, også hopper hun på deg neste. Du er nr 2 her i beste fall, og med tanke på at det var han som endte det og hun sammenligner deg med han, så er det nærliggende å tro hun gjør det for å skape en reaksjon hos kameraten din.

Kanskje du ikke skulle anta så mye om ting som du vet null og niks om. Jeg er verken et første- eller andrevalg her, ettersom vi ikke visste om hverandres eksistens da disse to begynte å treffe hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i denne. TS du spørr om dette er vanlig, og når noen nevner "gjøre sjalu" så reduserer du sjansen for dette til å gjelde 10%. Hvorfor spørr du egentlig, hvis du ikke vil tro på det som blir sagt? Sjalusi er en stor årsak til at jenter prøver seg på kompisen. Og jo, du kan trygt avvise henne på bakgrunn av at hun har data kompisen din. Dersom hun sier det er bare vennskap, så sier du at hun vet hva du mener, og at hun skal respektere det.

Anonymkode: 4769c...13c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du ikke skulle anta så mye om ting som du vet null og niks om. Jeg er verken et første- eller andrevalg her, ettersom vi ikke visste om hverandres eksistens da disse to begynte å treffe hverandre.

Herrejesus for en arrogant holdning. Kjør på du TS, du kan tydligvis ikke ta feil, så da har du vel rett.

• Liker 3
Skrevet

Herregud, hun har bare hatt sex med en kompis av deg. No big deal.

Send en melding og be hun om å holde opp og at hun er slitsom.

• Liker 1
Skrevet

Altså hvorfor ignorer du henne ikke bare. Ikke svar henne eller bry deg hva hun mener om deg, hun har 0% å si for deg uansett.

Send henne til meg, jeg skal roe henne ned.:digge:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...