AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg reiste med fly forrige helg med mine to barn på 3 og 6 år. Begge satt rolig, men de småpratet litt innimellom som normale folk. Flyreisen var på 2,5 timer. Vi satte på en film på iPaden og hadde headset på. Det var en morsom film, og barna lo litt av filmen innimellom, men de skrålte ikke da. Så snur det seg en feit kjerring fra setet foran, smeller iPaden i gulvet og roper at barna skal se til helv.te å holde kjeft, og at unger ikke har noe på fly å gjøre! At hun prøver å slappe av og at de ødelegger for henne. Jeg ble helt sjokkert. At det finnes noen som hater andre mennesker så mye? Anonymkode: cfb9e...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 16. juni 2016 #2 Del Skrevet 16. juni 2016 Hu skulle jammen fått så ørene hadde flagret! Det finnes værre ting en barn som ler litt av en film. Tåler ikke folk såppas så får de holde seg hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Del Skrevet 16. juni 2016 Veldig frekt av henne. Høres ikke ut som barna dine vare unormalt bråkete. Men helt unødvendig av deg å synke ned på hennes niva ved å beskrive henne som en feit kjerring. Anonymkode: bca07...32c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Del Skrevet 16. juni 2016 En historie inspirert av tråden om barn på fly? Anonymkode: 7a295...683 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 16. juni 2016 #5 Del Skrevet 16. juni 2016 Herregud, sa du ifra til flyvertinnene?! Helt uakseptabelt! Sånn er det jo å fly. Alle driver med sitt. Enten det er å snakke, hvile, lese avis osv. Er det mulig. Var en gang jeg klagde. Jeg fikk en gutt bak meg som satt å sparket i ryggen på setet mitt, men det blir jo noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 16. juni 2016 #6 Del Skrevet 16. juni 2016 Så det du sier er altså at damen lagde en scene i flyet der hun ropte og bannet, og kastet ipaden din i gulvet. Hvordan reagerte flyvertinnene på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 16. juni 2016 #7 Del Skrevet 16. juni 2016 Stakkars barn, hvordan taklet de reaksjonen til dette kvinnemennesket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 16. juni 2016 #8 Del Skrevet 16. juni 2016 hva sa flyvertinnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #9 Del Skrevet 16. juni 2016 Dette tror jeg ingenting på. Ganske sikker på at hvis noe lignende skjedde så har du overdrevet kraftig reaksjonen til denne damen, og underdrevet hvor støyete og irriterende barna dine var. Anonymkode: 57a21...7fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #10 Del Skrevet 16. juni 2016 Så rart dette ikke er i media da ts? Anonymkode: d398b...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #11 Del Skrevet 16. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så rart dette ikke er i media da ts? Anonymkode: d398b...102 Ikke alle som løper til media hver gang de opplever noe..... Anonymkode: ef56e...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå