Hilde Berg-Enger Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 (endret) Jeg var inne og sjekket min konto i går, og oppdaget et trekk på kontoen min på kr 1047,- fra et firma som heter Greitdate.no. Dette var et ukjent firma for meg - og et ukjent beløp. Jeg googlet firmaet og fant ut at dette firmaet har svindlet flere enn meg! Fant en som hadde blitt svindlet for eksakt samme beløp i fjor sommer! Kiwi har visstnok også oppdaget svindel fra disse. Jeg kontaktet banken min, de sperret kortet (VISA) og anbefalte med å anmelde forholdet. Jeg dro til politiet og anmeldte Greitdate.no. Så skal jeg fylle ut en egenerklæring som skal leveres Sparebank1, sammen med kopi av bekreftet anmeldelse. Lurer på hva som skjer etter det! Får jeg tilbake pengene tro? Noen som har erfaring? Er det noe mer jeg bør gjøre? Lurte på om jeg skal ringe Forbrukerombudet... Endret 16. juni 2016 av Hilde Berg-Enger skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Lurt å skrive hele navnet ditt som brukernavn... Anonymkode: c4120...e23 3
Hilde Berg-Enger Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurt å skrive hele navnet ditt som brukernavn... Anonymkode: c4120...e23 Var det dumt å bruke hele navnet mener du? Jeg har ingen erfaring med dette...
Million Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 20 timer siden, Hilde Berg-Enger skrev: Var det dumt å bruke hele navnet mener du? Jeg har ingen erfaring med dette... Dumt og dumt, det synes jeg ikke. Det er bare det at mange vil være anonyme på forum på nettet. Ønsker du ikke det eller ikke har noe behov for å skjule navnet ditt, så er selvfølgelig det greit også. Du kan selv velge :-) 1
Stellia Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Jeg ville også vært forsiktig med å skrive mitt fulle navn på et forum. FYI. Jeg opplevde nøyaktig det samme for noen måneder siden. Jeg sperret kortet, bestilte nytt, anmelde forholdet og fylte ut et skjema som jeg fikk tilsendt fra banken min. Etter 1 - 2 mnd. fikk jeg pengene tilbakebetalt på konto fra greitdate.no. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå