AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Hei. Fikk plutselig så lyst å bli brunette(er mørkeblond) I går da jeg var i byen gikk jeg forbi en liten frisørsalong(tror det er noen brasilianere som driver det) som hadde plakat der det sto farge fra kr 550 og det høres jo veldig billig ut. Er det trygt å gå dit? Blir det mye dyrere enn det som står på plakaten? Skjønner jo at det helt sikkert blir mer når jeg er jente og har langt hår, men jeg gidder ikke betale tusen kroner mer liksom. Da kan jeg like gjerne gå på en frisørkjede salong. Noen som har erfaring?:) Anonymkode: 1b637...dad
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Gå inn å spør. Pris kommer Ann på lengde på håret og om du skal ha én helfarge eller tone med striper i forskjellige nyanser osv Anonymkode: 214bf...94a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Om det er "trygt" å gå dit er vanskelig for oss å si, det kan godt hende de er flinke. Vanligvis starter prisen noe høyere(hvert fall i større byer og hos kjente salonger), men som nevnt over er totalprisen helt avhengig av lengde/mengde hår og hvor mye farge eller ulike farger du skal ha. De vil helt sikkert kunne gi deg et prisoverslag i forkant. Startprisen gjelder vanligvis de med kort hår som skal ha en jevn farge over det hele. Anonymkode: 64134...ff2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå