Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på 18 år som ikke tørr å møte jenter, jeg er redd jeg ikke har noe å tilby, hva skulle vi ha gjort sammen tenker eg Jeg vet jenter finner meg tltrekkende, jeg vet også om 7 jenter som er interessert men jeg tørr ingenting! jeg tenker jeg må være megapopulær og rik slik at det ikke skal bli flaut åå være med meg føler eg, slik at de ikke har en grunn til å avvise meg. Jeg vet at jenter ikke bryr seg om penger eller status når det kommer til å ha sex med en mann, men heller guttens sosiale verdi. eg for jenter til å like meg veldig ofte og de hinter om at jeg skal gjøre noe, men der stopper eg opp!!! Hvorfor tørr jeg ikke? er jeg usikker? Problemet er at selvtilliten min er skyhøy, men det er enda noe som er galt med meg føler eg. kan det hende at jeg ble avvist av foreldrene mine i en alder av 6 år og de ikke ville ha noe med meg å gjøre noensinne? at jeg ble slått av min alkoholiserte far? det må jo være dette som som ligger dypt i meg og som ødeleger for meg ubevist. selv om jeg føler meg bra til vanlig, klarer meg fint i samfunnet og likt av mange.Selv om jeg må bære en maske føler eg.

det hadde vært fint hvis både damer og herrer kunne gi sin personlige mening om dette:) jeg vil helst ikke ha en løsning på hva jeg skal gjøre eller burde gjøre, men heller deres erfaring, mening om dette. Dere som føler det slik kan også skrive hvordan dere har det. Vi snakkes!

Anonymkode: 36c69...94b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha kontaktet psykolog eller coach om jeg var deg. Du er ikke psykisk syk, men det kam høres ut som du trenger en "gjennomgang" av egne reaksjoner og handlingsmønster. Dette kan hjelpe deg til å fungere bedre. Som du er inne på så kan forhold i barndom og ungdom påvirke din evne til å samhandle med andre, men heldigvis er vi mennesker i utvikling hele livet og med rett hjelp og veiledning og fokus fremover så tenker jeg at du har alle forutsetninger for å lykkes i å overvinne dine utfordringer! Du virker reflektert og bevisst på deg selv ☺️👍🏼

Anonymkode: 4e1fb...d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...