Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo:) dette er den 8 mnd vi prøver, og jeg har i et par år slitt med heftig pms. Både kroppslige plager og det psykiske..jeg har vært et hespetre. Menstruasjonen min har også vært uregelmessig de siste 8 mnd da vi begynte å prøve. Alt fra 26-40 (vanligvis 28-34) dagers syklus. 

MEN! Denne måneden føles annerledes. De to siste mnd har det vært vanlig 28 dagers syklus..så i følge logikken skulle jeg fått besøk av tr på mandag, men i følge kalenderen min skal den i gjennomsnitt komme IDAG!

GREIA er at jeg har INGEN PLAGER denne måneden. Humøret og psyken er veldig stabil, og ingen ubehag i kroppen. 

For første gang hadde jeg ømme brystvorter fra el i ca 4 dager, før det skifta til hele puppen. Jeg har også hatt økt utflod (hvit med litt gult) siden el, med pause en dag,  før det kom igjen og kommet og gått. 

Jeg testet negativt på mandag. Jeg tenkte å vente til helgen ved å teste igjen dersom tante ikke kommer på besøk. Men er det noen som har opplevd lignende? Noen som vil dele erfaringer?

Veldig lang post.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste erfaringen jeg kan dele er at jeg hadde mindre fysiske symptomer (mindre mensmurring og kramper/smerter) i tiden rundt da mensen skulle komme når jeg var gravid første gang (resulterte i en baby). Men jeg var et troll i humør. Skikkelig svinginger. Og emosjonell. 

Andre gang (endte i kjemisk), hadde jeg en spesiell følelse i magen dagen før skyggestrek og dagen før tydelig strek på testen. Men om det var håp eller noe annet, det vet jeg ikke. Ellers ingen ukjente symptomer i grunnen. 

Jeg tror nok det er veldig ulikt for alle, fordi alle reagerer litt ulikt på hormonene man utsettes for, samt at man har ulike nivåer av symptomer. Det er flere som går flere dager over forventet mens før de får positiv test. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid visst det umiddelbart etter at egget festet seg når jeg har vært gravid. Det er en følelse man får, bare. I tillegg til at urinen har luktet popcorn ;) Skikkelig smør-popcorn... usj. 

Men hvis du skulle hatt mens idag kan du jo teste.

Anonymkode: 2717a...f11

Skrevet

Takk for svar:) jeg har ikke merket noe på urinen, eneste at den er ganske farget (litt dehydrert). Trodde jeg fikk besøk istad fikk litt tydeligere mensmurringer enn de usedvanlig svake jeg har hatt de siste to ukene. Men nei, bare utvanna utflod.. 

Nei, hvis det fortsetter slik, tester jeg igjen på lørdag:) det kan være at tante er forsinka, så jeg får slappe av og ta det med ro.så blir det nok det ene eller det andre tror jeg ;D 

• 5 år senere...
Skrevet

Kom på at jeg hadde skrevet denne tråden. Jeg var gravid 😊 det var første barnet mitt 💕 har to nå. 

• Liker 2
  • Hjerte 6
Skrevet

Så koselig 🤗

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ofte i mine prøveperioder kjent etter symptomer og tenkt «oy, tenk hvis» og følt at det var et håp. Nå når jeg faktisk ble gravid var det som om kroppen bare visste det, ikke fordi jeg fikk noen symptomer før test fordi det er jo ikke mulig mtp at det ikke er nok hormoner til å gi symptomer før positiv test, men jeg sa helt skråsikkert til meg selv 2-3 dager før test at jeg var helt sikker på at jeg var gravid. Merkelig, da jeg har null tro på overtro, og er veldig vitenskapelig anlagt av meg til å forstå at kroppen ikke kan gi noen symptomer. Likevel var det altså noe der

Anonymkode: e07d6...ae1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...